A
Anoniem
Guest
<p>Hi dames,</p><p>Benieuwd of jullie ervaringen hebben met het volgende;</p><p>7 febr ben ik voor het laatst ongesteld geworden, daarvoor altijd tussen de 29-32 dagen (in augustus Mirena spiraal verwijderd en meteen al cyclus op gang). Ook kan ik altijd met eisprong vinden met ClearBlue. Deze maand had ik op de dag dat ik dacht dat mijn eisprong moest komen een error melding, waardoor ik pas 4 uur later weer kon testen. Deze was negatief.. nog een week doorgegaan (allemaal negatief) en toen ben ik ermee gestopt. Toen kreeg ik echt ongesteldheidsbuikpijn op dag 27 dus ik dacht; nou moet ik toch ongesteld worden.</p><p>Inmiddels zit op dag 37 en ben nog steeds niet ongesteld, ook al 3 zwangersschaptesten gedaan, allemaal negatief. Ik heb wel steeds die ongesteldheidsbuikpijn. <br />Nu ben ik bang dat ik of mijn eisprong niet heb gehad, omdat ik deze niet heb kunnen vinden, of gewoon een hele lange cyclus heb opeens, of toch zwanger ben maar nog geen positieve test heb?<br /><br />Iemand ervaringen mee? Word er nogal onzeker van.</p><p><br />Alvast bedankt voor jullie reacties!</p>