7 jaar en geen zin in school.

Hallo Allemaal,

Ik heb een ontzettende gezellige vrolijke 7 jarige dochter. Altijd zingen en dansen tot de klok aangeeft dat ze naar school moet, elke dag buikpijn maar dan toch met tegenzin naar school.

Nu al eens bij een Orthopedagoog geweest die adviseerde om mn dochter naar een andere school over te plaatsen waar ze meer sociale aansluiting zou vinden met klas genootjes. Na dit met de school te hebben besproken heeft de school aangegeven mn dochter te observeren en kijken waar het mis gaat. Nu na enige maanden zien we eigenlijk weinig tot geen verschil en na enkele gesprekken op school denken we ook niet dat er iets gaat veranderen.

Binnenkort weer langs de orthopedagoog en gaan we weer praten, en mogelijk dan de stap nemen onze dochter over te plaatsen naar een andere school.

Ze is 7 jaar en zit in groep 3 met veelal kinderen van 5 & 6, ook hier denk ik dat het niet goed gaat.



Heeft iemand anders hier ook ervaring mee die dit met mij zou willen delen? Of mogelijk tips.

Groeten J.
 
Misschien is er meer aan de hand.. wordt ze gepest door haar klasgenoten. Kinderen zijn gemeen en de leraren hebben vaak niets door.
 
Misschien is er meer aan de hand.. wordt ze gepest door haar klasgenoten. Kinderen zijn gemeen en de leraren hebben vaak niets door. Wellicht is een nieuwe school de juiste oplossing!
 
Terug
Bovenaan