7 januari!!!

na 1,5 jaar eindelijk doorgestuurd naar de uroloog, en de gynecoloog.
we zijn begin december naar de uroloog geweest voor mijn vriend, want bij de test via de huisarts bleken zijn zaadjes niet goed te zijn, te weinig goed bewegende zaadjes en onvoldoende zaadjes, bij de uroloog werd hij doorverwezen om een echo te laten maken om te kijken of er misschien een spatader in de weg zit, en die het zaad zo slecht maakt, dit was 'helaas' niet het geval, ook moest hij zijn zaadjes nogmaals inleveren, dit keer was de uitslag beter, de hoeveelheid was goed, alleen de beweeglijkheid was niet top, het zou 20% moeten zijn, maar dit bleek bij mijn vriend maar 5% te zijn, dus ja je begrijpt wel dat hij nu weer een keer moet! ik kreeg bij de uroloog een verwijsbrief voor de gynecoloog, daar heb ik 7 januari een afspraak, de uroloog zegt dat dit een ophoping van beide kan zijn, ik minder vruchtbaar, en mijn  vriend zijn zaadjes niet goed, geeft steeds een negatieve uitslag, eigenlijk zijn we nog niet veel wijzer geworden, want de eerste afspraak bij de gynecoloog doen ze toch geen onderzoeken, en dus word het een lange rij van ziekenhuisbezoeken, waar ik heel erg tegenop zie. mijn vriend is zo positief, zijn gevoel zegt dat 2008 ons jaar word, we krijgen de sleutel van ons huisje in januari, en hij zegt zo`n goed gevoel te hebben dat we volgend jaar zoiezo zwanger zijn, ik geloof er niet veel van, ik ben mijn hoop een beetje verloren, steeds die negatieve uitslag elke maand, weer die ! en ik zie er zo reuze tegenop om steeds naar het ziekenhuis te moeten!
mensen om ons hen die geen moeite hoeven te doen om zwanger te worden, en die nu dus gewoon een kindje verwachten!! en wij?? wij moeten maar wachten, wachten en nog een heel lang wachten!!

hoi hoi

meid wat vervelend iedere keer die negatieve uitslagen , maar wat je vriend ook zegt 2008 wordt jullie jaar en probeer dat ook op te pakken al weet ik dat dat heel moeilijk is.

we gaan er gewoon voor ik mag in januarie ook weer verder en ga er ook vanuit dat het in 2008 goed komt.

kop op en ga ervoor het is je gegunt.

liefs annieka

Terug
Bovenaan