7 maanden alweer

Tja ons manneke is alweer 7 maanden gisteren. Om precies te zijn. En wat een heerlijkheid is het toch...... Altijd vrolijk en lachen samen met Floortje de slappe lach hebben HEERLIJK.
Hij eet super goed lust eigenlijk alles. We hebben de nutriton al afkunnen bouwen dus hij drinkt melk zonder dat tie verdikt is en zonder dat tie er last van heeft.
Volgende week dinsdag mogen we weer naar het cb ben heel benieuwd......
Maarja wat ze zo zeggen wij genieten toch wel van hem!
Hoe gaat het met jullie kindjes

Liefs Louise

Fijn dat het zo goed met de kleine man gaat! En fijn dat je de nutriton hebt kunnen afbouwen. Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Wij hebben een tijdje terug ook een poging gedaan door per week te minderen. Ging op een gegeven moment niet meer goed, hij wilde geen fles meer drinken.

@ingrid--> we merkten dat jochem begon te "wringen" tijdens het drinken van zijn fles....net als met een te kleine speen.
Dus toen heb ik de fles erna de helft van de normale hoeveelheid nutriton in de melk gedaan en toen een keer zonder geprobeerd en dat ging heel goed.
Dus eigenlijk plotseling maar pakt goed uit.
Maarja zo zit onze jochem nog wel op de forte flesvoeding hij is anders niet goed verzadigd enz dus die kan ik niet afbouwen maar goed hij doet het er goed op.....dus laten we het zo!

Connor ook precies 7 maanden vandaag! En ook hier een vrolijk mannetje die alles lust, die de meeste lol heeft met zijn grote zus! Een echte lachebek en smulpaap. Hij krijgt nog steeds 3x per dag bv, eet al een halve boterham bij de lunch en warm eten en fruit zijn al heel gewoon inmiddels...... Kortom ook Genieten met een grote G!

Liefsz Esz

Terug
Bovenaan