7 maanden alweer

Hallo meiden,

Ik ben alweer 7 maanden zwanger, wat is de tijd toch snel gegaan, Ik voel mn meisje de heledag bijna schoppen/bewegen!
Ik speel zelfs spelletjes, als ik mn linker zij aantik, komt ze daarheen, en als ik recht aantik, komt ze daarheen haha, echt zo leuk! nog ongeveer 2 maandjes, dan beval ik.. ik ben 26 januari uitgerekent, ik kan haast niet meer wachten, Ben nu wel blij als ik haar in mn armen kan sluiten.

mamakimmie
 
Ik leef ook naar het moment toe dat ik mijn mannetje in mijn armen heb hoor :) lijkt me heerlijk! Ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar hem! Ben inmiddels 31w3d dus nog (hopelijk) 6 tot 11 weekjes ongeveer :-D

Ik merk wel dat hij nu steeds minder gaat bewegen, maar hij is nog steeds actief hoor! Hij krijgt gewoon wat ruimtegebrek natuurlijk haha. Hij draait nu vooral om zijn as (hij ligt al 3 weken met zijn hoofd omlaag) en soms zie ik dan ineens billetjes bewegen of een voetje schoppen haha.

Liefs
 
Hier leven we ook zo toe naar het moment dat we ons mannetje eindelijk vast kunnen houden...
Vandaag precies 31weken.

Kleine man is lekker druk,vraag me afentoe wel eens af of ie wel slaapt...

Liefs
 
heejheej, Gelukkig hebben we dit forum nog.. hahaha ik Praat ondertussen zoveel over de baby tegen mn vriend, dat ik soms het iedee heeft, dat hij er een beetje gek van word, ookal vind hij het harstikke leuk hoor!! Maar alles draaid bij mij om de baby, als hij het over wat anders heb, draai ik het verhaal om, zodat het toch weer om de baby gaat hahahah, Dus ben blij dat we hier lekker erover kunnen kletsen!

mamakimmie
 
Erg is dat he,nou ja voor de mensen om ons heen,het lijkt wel of we nergens anders meer over kunnen praten dan over de baby.

Ik heb afentoe heel erg het gevoel dat ik heel erg in me eigen wereldje leef alleen ik en de baby..

Liefs
 
Ik kan het gevoel ik hoef nog maar 2 weekjes en kan echt niet wachten
Eindelijk me kleine meid in me armen
Leuk zijn die spelletjes he
Ik heb nog wel een versie voor de boeg volgende week

Maar geniet er nog lekker van
Liefs
 
haha wat leuk om eens iets positiefs te lezen op het forum en anders zijn die allemaal vol gebombardeerd met klachten, angsten enzo haha :D ben 29 weken ver ik kan ook al niet wachten tot ik mijn zoontje in mijn armen heb, ik haal elke dag zijn kleren uit en beeld ik mij in hoe lief dat hij daar wel niet in gaat uitziennnnnnnnnnn, die van mij is ook behoorlijk actief soms slaapt die wel twee dagen aan een stuk niet echt hyperactief gewoon :D ik hoop dat hij na de geboorte wat rustig aan doet :D ik ben uitgerekend op 23 januariiii ik ben zooo zenuwachtigggggg

geniet er allemaal vannnnn

liefss xxxx
 
Haha, op welke manier dan ook, alles gaat om de baby en de zwangerschap. Alles wat je denkt en voelt en ziet enzo. Overal zijn baby's en babyspulletjes en alles is leuk en lief.
Ik vraag me het ook af hoor, of mensen soms gek van me worden... Maar ja ze moeten er maar mee leven :p

Liefs
 
Terug
Bovenaan