7 maanden en kan geen passende schema vinden help!!!

Lieve meiden,

Ik ben sinds december moeder van een prachtige dochter ze is wel 5 weken tevroeg geboren en heeft daardoor in het ziekenhuis gelegen maar ze doet het geweldig en gaat gewoon op met leeftijdsgenootjes.
Sinds ik overgestapt ben naar similac 2   en op vakantie ben geweest heb ik geen goed schema meer, Wat ik ook probeer op een of andere manier lukt het niet echt.
Ze wordt ( dat was al zo) 0m 8uur wakker en krijgt dan haar papfles   van 240 en s'avonds na de warme hap ( deze maak ik zelf klaar) gaat ze (rond kwart voor 7)in bad en daarna krijgtr ze haar laatste fles (rond half 8 )voor de nacht( ook 240) Ze eet al 1 broodje met smeerworst/kaas onder de middag dit vind ze onwijs lekker.
Nu is mijn vraag hoe zien jullie schema er uit, en hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik dit het beste kan aan pakken.
Lieve meiden alsvast enorm bedankt.

Liefs Lilly
 
krijgt jou kindje maar twee flessen op een dag lees ik in je schema
mijn dochtertje is 7.5 maand en is 4 weken te vroeg geboren maar zit ook gewoon op schema met de andere kinderen
maar zij krijgt sochtends tussen 7 en 8 een pap fles dan om 10 uur fruitje om 12 uur broodje om 13 uur gewone vfles om 15 uur soepstengel of liga
om 17 uur warm eten en een danoontje dan soms nog om 18 uur een gewone fles maar sla ik vaak ook over ligt er aan of ze honger heeft
en dan de laatste om 10 uur weer een pap fles
dat is veel meer dan jou kindje krijgt
maar mischien moet je evene met het consultatiebureau over leggen wat het beste is want ik volg het schema van hun en dat gaat goed
en mij lijkt het wat weinig wat je kidnje krijgt maar weet niet hoe jullie arts te werk gaat natuurlijk
veel succes
 
hoi romy,

Mijn dochter krijgt om 12 uur bij haar broodje 150 melk er bij en om 16 uur krijgt ze nog 240 melk. de rest van de dag krijgt ze limonode of lauwe thee net waar zwe zin in heeft.
en ik probeer om 19.30 uur ook   nog een fles te geven maar vaak wil ze deze niet.
Warm eten + toetje gaat heel goed en het brood ook.
Ze krijgt dus in totaal als alle flessen helemaal leeg gaan 870 binnen
Maar ik heb big een probleem en dat is dat ze de melk de laatste dagen graag koud wil drinken en het liefst met een smaakje er aan.
Dat is juist het gene wat het me zo moeilijk maakt want ze wil dus geen warme melk meer.

Liefs lilly
 
Terug
Bovenaan