7 maanden en niet doorslapen tips?!?!?!

A

Anoniem

Guest
hey..

mijn zoontje van 7 maanden slaapt nog steeds niet door.
Hij heeft wel een aantal nachten doorgeslapen maar hij is van 2 oorontstekingen naar een keelontsteking gegaan en nu is hij weer bezig met zn keel...
ik neem aan dat dat de reden is dat hij niet doorslaapt, maar elk uur wakker worden omdat je kindje aan het huilen is breekt je ook op!

hebben jullie tips???

laten huilen is geen optie want hij krijst gewoon alles bij elkaar totdat ik er ben.
een zetpil geven heb ik afgelopen nacht gedaan maar ja, dat kan ook niet elke nacht en as maandag moet ik naar de kinderarts ivm met zn oren en keel.

alvast bedankt voor jullie tips!!

Channa en mijn zoontje Dyary

Druppels van VSM?? en een goede 'zware' papfles op het eind van  de avond?
als hij wakker wordt van de pijn, zou ik gewoon elke avond een zetpil geven, in ieder geval tot maandag, want dan zal die kno arts toch ook er iets over kunnen zeggen.

en als hij gewoon niet doorslaapt (er is dus geen pijn ofzo, maar hij wordt gewoon wakker).... dat gaat hopelijk vanzelf een keer over.... (die van mij is 9 1/2 mnd, heeft nog niet 1 nacht doorgeslapen...kreun....)

quote: janetdegraaf reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-02-2008 11:54:32'));

Druppels van VSM?? en een goede 'zware' papfles op het eind van  de avond?
als hij wakker wordt van de pijn, zou ik gewoon elke avond een zetpil geven, in ieder geval tot maandag, want dan zal die kno arts toch ook er iets over kunnen zeggen.

en als hij gewoon niet doorslaapt (er is dus geen pijn ofzo, maar hij wordt gewoon wakker).... dat gaat hopelijk vanzelf een keer over.... (die van mij is 9 1/2 mnd, heeft nog niet 1 nacht doorgeslapen...kreun....)

hallo.

Even een vraagje bedoel je kindival of zoiets, zit zelf ook al enige tijd te denken om deze te gaan halen , maar twijfel, heb je ze zelf gebruikt en zoja wat zijn je ervaringen.ik ben eigenlijk wel bang dat ze hiervan overdag ook suf worden of zo.

gr bianca

vannacht was het dus weer feest!
hij is van half 12 tot half 4 wakker geweest en mopperen en jammeren, dan laat ik hem gewoon liggen maar hij begon me daar toch te krijsen... pppfff je bent gelijk wakker!

hij krijgt s'avonds als laatste fles pyamapapje en daar sliep hij goed op....
maar ja zal idd maar ff die kinderarts afwachten.... en die vsm druppels heb ik ook en die werken opzich prima maar niet voor een hele nacht en als hij wakker is dan slaapt hij voorlopig ook niet meer haha!

wat een gedoe eigenlijk

Channa

Waarom geen paracetamol zetpil????
Mijn huisarts, de huisartsenpost en het zkh. doen daar helemaal niet moeilijk over. Je mag er elke 6 uur eentje geven, het is niet schadelijk en je kindje voelt zich er prettiger door. Daardoor slaapt ie beter en is ie ook weer eerder van alle ellende af. En jij hebt ook meer rust.

Ik zou zeggen: gewoon een zetpilletje

die vsm druppels bedoelde ik echt voor de kies/oorpijn, maar dat helpt niet om 's nachts door   te laten slapen. Gewoon een zetpil geven hoor, totdat je bij de kinderarts bent geweest, is het makkeijkste, en krijgen ze volgens mij niks van. sterkte

gewoon een paracetamol zetpil geven hoor kan echt geen kwaad en oor en keelontstekingen doen gewoon ontzettend veel pijn. Zoveel Levi als mijn dochter hebben heel veel oorontstekingen en dan hebben we echt aandelen in de paracetamol.
Levi heeft met 6 1/2 maand buisjes gehad en sindsdien heeft hij niet zoveel pijn meer aan zijn oortjes. De bagger loopt er regelmatig uit maar dan komt het er tenminste uit en geeft het niet zoveel pijn want vooral als je ze neerlegt wordt de druk in de oortjes hoger en hebben ze gewoon pijn.

veel succes

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Terug
Bovenaan