7 maanden en nog helemaal niets in zicht :-(

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Bram is nu 7 maanden en er is nog geen tand bij hem te bekennen en hij kan ook nog niet zitten of doet er uberhaupt een poging toe

Maar hij begon vandaag van die kauwbewegingen met zijn open mond te maken. Ik denk, wat is ie toch aan het doen ... krijgt hij nou toch echt last van zijn tandjes of zo ?
Maar nee hoor, een halve dag later begon hij er geluid bij te maken en kwamen de beroemde dadadada gagagaga geluiden boven water !!!

Ach ja, toch weer een kleine mijlpaal hihihi

Groetjes, Sas

wil je een kleine troost: los zitten gaat, als ik haar neerzet. Op de benen staan? Daar gaat ze gewoon doorheen. Er hadden net zo goed twee slierten spagetthi uit haar billen kunnen hangen.... en tanden.... Die zijn we ook vergeten erop te zetten. Maar dat tandeloze lachje....zwijmel... Ach. Het komt allemaal vanzelf.

Groetjes Ilona

ps. Die geluidjes zijn geweldig, he....

Ik kan werkelijk niet meer ophouden met lachen als hij zo zit te "praten". Ik wilde het vandaag op de film zetten ... ach ja, dan moet je natuurlijk wel de batterij opladen ...

hihi, zo heb ik op de eerste meeting vergeten de camera uit te zetten en wel het kapje erop gedaan. Had dus een bandje vol zwart beeld en geroezemoes

hoi saskia
is helemaal niet vreemd hoor.boas is bijna 7 maanden en kreeg 3 weken geleden zn eerste tand.we merkten wel al langer dat ze eraan kwamen,want hij had er echt last van.het kan maar zo zijn dat er over een week,of over 2,opeens een tand zit,zonder dat je er wat van merkt.en op t kinderdagverblijf zie ik wel meer kindjes van 8 maanden die nog geen tandjes hebben.
en boas kan ook nog niet zitten.niet uit zichzelf en ook niet als ik hem op zn billen zet.in de kinderstoel en buggy hangt hij er ook nog als een zoutzak bij.nog niet aan hem besteed dus.maar ook wat dat betreft is 8 maanden gemiddeld.dus geen zorgen.
groetjes karin

Terug
Bovenaan