7 maanden hoeveel slaapjes en hoelaat naar bed voor de nacht?

Hallo..
Onze dochter Noa 07-02-06 geeft niet meer aan smiddags te willen slapen.. In de ochtend slaapt ze nog wel 1 tot 2 uur.
Ik zie dan rond 18.00 uur dat ze toe is aan de laatste fles en daarmee valt ze in slaap. Noa ligt er dus rond 18.30 al in tot 07.30 de volgende dag
Ik weet niet wat normaal is op deze leeftijd , wat doen / deden jullie kindjes rond deze leeftijd?

Alvast dankje wel voor je reactie
Groetjes..

Hoi,

Onze kleine meid Indra is nu 8 maanden en slaapt nog 2x overdag; 1x 's morgens om 10.00/10.30 uur tot ongeveer 12.00/12.30 uur.
Dan 's middags om 16.00 uur tot 17.30 uur.

Na de middagslaapje krijgt ze haar avondeten en een toetje.
Dan om ongeveer 19.30/20.00 uur nog een klein flesje met opvolgmelk en dan naar bed tot de volgende ochtend 7.30 uur.

Indra geeft al weken niet meer aan dat ze slaap heeft, maar ik heb hier echt een strak regime in en leg haar gewoon op bed om deze tijden. Ze accepteerd het goed, ze valt altijd gelijk in slaap. Maar Indra is uitzonderlijk makkelijk hoor!!!

Hoop dat je dit een beetje helpt.

Groetjes.
Pascalle

Hoi,

Ik weer niet wat normaal is, elk kind geeft zelf aan hoeveel slaap hij/zij nodig heeft. De een heeft meer slaap nodig dan de ander. Mijn zoontje is nu 10 mnd en slaapt vaak nog 2 keer op een dag. S'avonds om ongeveer 19:00 uur gaat hij weer naar bed. Soms wilde hij s'middags ook niet meer slapen, maar was wel moe. Ik liet hem even huilen en dan valt hij meestal wel in slaap. Soms slaapt hij s'morgens zolang dat hij s'middags niet naar bed gaat. Ik kijk altijd wanneer hij moe is, dan breng ik hem naar bed.

Groetjes Sanne

Hoi,

Mijn dochter van 11 maanden slaapt ook nog twee keer per dag. Maar als jouw kindje het goed doet op 1 slaapje is dat toch prima. Gewoon goed kijken wat hij/zij nodig heeft.

Groetjes

hoi.

Mijn dochter is ook 7 mnd (2-2-2006).
Ze slaapt s morgens een half uurtje en s middags ongeveer
2 tot 2,5 uur en dan krijgt ze om een uur of 7 de laatste
fles en dan slaap ze tot een uur of 9 a 10 de volgende ochtend.

Groetjes

Terug
Bovenaan