Graag zou ik willen horen wat het schema van jullie kindje is van deze leeftijd.
Hoeveel en wat krijgen ze te eten?
Wanneer slapen ze?
Hoe laat krijgen ze de laatste fles, en wanneer worden ze dan weer wakker?
Dit is het schema van onze zoon:
wanneer hij wakker wordt (meestal nu heel vroeg, al rond 5 uur) krijgt hij 150 ml. Daarna slaapt hij door tot 730 uur en weer van 800 uur tot 830.
Om 1000 uur krijgt hij 210 ml en daarna gaat hij slapen.
Om 1400 uur krijgt hij 210 ml en daarna gaat hij weer slapen.
Rond 1600 uur krijgt hij een fruithap, om 1730 uur een groenten hap en om 1900-1930 uur een fles van 210 ml met bambix.
Om 1000 uur en om 1400 uur gaat hij altijd na de fles slapen en dat zijn goede tijden, vooral voor als hij bij de oppas is. Dan hoeft hij namelijk nooit wakker gemaakt te worden omdat de oppas haar kinderen uit school moet halen.
Die fles van 500 uur is dus extra..om pas een fles te geven om 1000 uur vind ik te laat.
Heeft er iemand een tip voor mij over hoe ik dit het beste kan gaan doen.
Aan de ene kant wil ik hem niet meer 's avonds uit zijn slaap halen voor die laatste fles maar aan de andere kant wil ik ook niet dat hij om 500 uur al wakker is.
Op het CB vertelde ze me dat als hij heel vroeg wakker wordt, dan krijgt hij overdag te weinig voeding. Moet ik hem dan nog meer geven????
Ik hoop echt dat er iemand raad weet!
Groetjes Lieke
Hoeveel en wat krijgen ze te eten?
Wanneer slapen ze?
Hoe laat krijgen ze de laatste fles, en wanneer worden ze dan weer wakker?
Dit is het schema van onze zoon:
wanneer hij wakker wordt (meestal nu heel vroeg, al rond 5 uur) krijgt hij 150 ml. Daarna slaapt hij door tot 730 uur en weer van 800 uur tot 830.
Om 1000 uur krijgt hij 210 ml en daarna gaat hij slapen.
Om 1400 uur krijgt hij 210 ml en daarna gaat hij weer slapen.
Rond 1600 uur krijgt hij een fruithap, om 1730 uur een groenten hap en om 1900-1930 uur een fles van 210 ml met bambix.
Om 1000 uur en om 1400 uur gaat hij altijd na de fles slapen en dat zijn goede tijden, vooral voor als hij bij de oppas is. Dan hoeft hij namelijk nooit wakker gemaakt te worden omdat de oppas haar kinderen uit school moet halen.
Die fles van 500 uur is dus extra..om pas een fles te geven om 1000 uur vind ik te laat.
Heeft er iemand een tip voor mij over hoe ik dit het beste kan gaan doen.
Aan de ene kant wil ik hem niet meer 's avonds uit zijn slaap halen voor die laatste fles maar aan de andere kant wil ik ook niet dat hij om 500 uur al wakker is.
Op het CB vertelde ze me dat als hij heel vroeg wakker wordt, dan krijgt hij overdag te weinig voeding. Moet ik hem dan nog meer geven????
Ik hoop echt dat er iemand raad weet!
Groetjes Lieke