7 maanden slaapregressie? Wat te doen?

<p>Hi! </p><p>Onze dochter is 7.5 maand oud. Eerst sliep zij ingebakerd en toen hebben we geleerd haar daarmee zelf in slaap te laten vallen, daarna inbakeren afleveren en ook met een gewone slaapzak inslaap leren vallen. Je hoefde haar vaak alleen in haar bed te liggen en ze sliep van 1900 tot 0700 met nog een avondfles erbij rond 2200. <br />Een week hadden we geen avondfles gegeven en dit ging goed, ze sliep gewoon door. Toen werd ze verkouden en sindsdien slaapt ze zo veel onrustiger. Ze wordt bijna iedere nacht wakker wat varieert van een speentje erin tot echt klaarwakker en echt brullen in plaats van jammeren wat ze vroeger deed. <br />Ook het inslapen is opeens weer lastig en duurt soms of heel lang of eindigt alsnog met veel gewieg en gesus omdat ze echt kan krijsen en ik haar dan niet laat liggen. <br />Wii beseffen heel geod dat we vanaf het begin geboft hebben met onze slaapkop, maar wij willen haar nu geen verkeerde gewoontes aanleren. Heeft iemand ervaring met de 7 maanden slaapregressie? Ik weet niet goed of dit het is of dat we misschien toch van drie naar twee dutjes overdag moeten gaan bv. <br /><br /></p><p>thanks! </p>
 
Heeft ze dit bij elk slaapje of alleen in de nacht?

Hier gebeurde het zelfde alleen daar kwam een oorontsteking achter weg. Misschien een goede om in te gaten te houden en evt zetpil te geven hiervoor.
 
Het gebeurd met meer slaapjes, al is de ene dag de andere niet. Ze is verder wel vrolijk als ze wakker is. Maar ik hou het in de gaten, dank je! Moet ze dan ook koorts hebben? 
 
Kan, hoeft niet perse!

Bij ons ging de koorts in vlagen.. uiteindelijk ging het bij ons niet vanzelf over dus via de huisarts een antibiotica gekregen.

Sws altijd oorontsteking laten checken bij de huisarts! :)
 
Terug
Bovenaan