7 maanden...

A

Anoniem

Guest
Sorry hoor meiden maar ik heb echt even zin om te "zeuren'. Ik weet dat er heel veel stellen zijn die wel langer dan 7 maanden bezig zijn, maar ik hoor de laatste tijd zo veel gevallen waarbij het snel raak is.

Ik heb al een zoontje van 2, daarvan was ik na 3 maanden zwanger. Misschien dat ik daarom juist ongeduldig word, ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat het geen zin heeft om steeds 2 weken in de zenuwen te zitten (van ei tot ongi), dat heeft misschien juist alleen maar slechte invloed...

Nou ja, toch even m'n ei kwijt nu1
Zijn er nog meer meiden die in hetzelfde schuitje zitten?

Hoi,
Ik begrijp je wel hoor, ben zelf ook 7 maanden "bezig" en dat vind ik héél lang duren. Slaat nergens op natuurlijk want er staat een jaar voor. Ik denk wel hoe meer je iets wilt (zwanger zijn) hoe langer het duurt. maar ja probeer het maar eens uit je hoofd te zetten. Vriendinnen zeggen weleens je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan zeg ik wacht maar tot je er zelf mee bezig bent dan piep je wel anders.
Liefs rene

Hoi Janu,

Ik weet helemaal hoe je je voelt...     Helaas is gisteren voor mij alweer ronde 9 aangebroken , maar we moeten maar moed houden!

Sterkte meis en kop op!

Liefs,

Annemarie

Hoi,

Ik herken je verhaal gelijk. Onze dochter wordt ook al weer twee en het zou zo leuk zijn een broertje of zusje voor haar. Voordat ik zwnager was van haar heeft het 9 maanden geduurd. Afgelopen augustus was ik weer zwanger maar helaas een miskraam met 6 weken. We zijn inmiddels verhuisd en ben nu angstig dat het nooit meer lukt (stom he) en dat dit komt door het huis.  We zijn inmiddels alweer 6 maanden bezig.
Hoop dat iemand dit herkent en me even wat moed in kan praten!

gr. Rikkie

Hoi Janu,

Ik zit (nog) niet in hetzelfde schuitje, ben pas in ronde twee (voor  een 3e). Maar ik begrijp je heel goed... Op mijn eerste zwangerschap heb ik 13  rondes moeten wachten. Ik was het na ronde zes ineens ook helemaal zat. Iedere keer die spanning, iedere maand opnieuw...   Maar het goede nieuws is; ook met die spanning kun je zwanger worden, want ik was in die 13e maand heus niet minder gespannen als in die maanden ervoor!

Ik wens je erg veel succes met het proberen, want das toch wel de leuke kant ervan hè!

groetjes van Jeni

Terug
Bovenaan