7 mnd geleden....

had ik mijn kleine floor op de couveuse afdeling liggen , zwaar ziek en in shock door een veel te snelle stortbevalling
na een volle week mocht ze mee na huis en 6 dgn later lag ze er weer voor 3 dagen

en nu...
7 maanden later
zit ze , strekt ze zichzelf op tot staand , kan ze zelf haar flesje/bekertje vasthouden met wat sap , eet ze zelf een liga/lange vinger , krijgt ze nog steeds 3 a 4 x per dag bv en is haar eerste tandje door!!!!

ik vraag me vaak af waar de tijd blijft, het gaat zo vreselijk snel

voor ik het weet ben ik zelf oma hahahaha

liefs maurilla

hihi, tja wat gaat de tijd toch snel.
Liep vanmorgen in het dorp en kwam een oud collega tegen van mn werk... helemaal verbaasd... hoe het met me ging en of mijn eigen kindje bij de oppas was... ??.... nou neej... dit is mijn zoontje.... hihi, ze vond hem zo groot geworden en dat hij alweer 2 was... ze kon het nauwelijks geloven.
Maar jah tis echt zo!
Hihi... het gaat echt reuze hard en als ik mn omaatje moet geloven gaat het alleen nog maar harder naar mate je ouder word...
Waar blijft de tijd.

Een ding leer je hier van, geniet van elk momentje dat je hebt met je kindjes want het is zo weer voorbij.

Liefs Marina

Tja Zilvian is nu 5 maanden en volgende maand gaan we beginnen met de hapjes. Hij slaapt nu voor het eerst een beetje door en daardoor komen we meer tot ons rust toe. Maar wat gaat het snel, hij brabbeld wat af en elke ochtend krijg ik de mooiste glimlach die er bestaat.Hij probeert zich om te rollen en is druk bezig met kwijlen voor zijn 1e tand.Ook wil meneertje het liefst alles zittend dien ook al kan hij dit nog niet. Ik probeer hem echt nog lekker klein te houden met lieve kleertje en zijn wieg en kinderwagen bak (nou is dat gelukkig niet zo moeilijk want hij is klein van stuk).

Maar soms is het wel fijn als ze groter worden, vooral die huilavonden zijn wat minder. Maar ja ik geniet intens van hem en zie hem groter worden en vind dit moeilijk, ik schreef niks voor niks een topic over een 3e.

liefs van Mariska

Tja Zilvian is nu 5 maanden en volgende maand gaan we beginnen met de hapjes. Hij slaapt nu voor het eerst een beetje door en daardoor komen we meer tot ons rust toe. Maar wat gaat het snel, hij brabbeld wat af en elke ochtend krijg ik de mooiste glimlach die er bestaat.Hij probeert zich om te rollen en is druk bezig met kwijlen voor zijn 1e tand.Ook wil meneertje het liefst alles zittend dien ook al kan hij dit nog niet. Ik probeer hem echt nog lekker klein te houden met lieve kleertje en zijn wieg en kinderwagen bak (nou is dat gelukkig niet zo moeilijk want hij is klein van stuk).

Maar soms is het wel fijn als ze groter worden, vooral die huilavonden zijn wat minder. Maar ja ik geniet intens van hem en zie hem groter worden en vind dit moeilijk, ik schreef niks voor niks een topic over een 3e.

liefs van Mariska

kay is nog geen 5 maanden..geniet heerlijk van spercieboontjes,bruinebonen,bloemkool,worteltjes en zn fruithapje...kay wil ook zoveel mogelijk zitten..op 30 april zag ik zn 1e tandje en vanmorgen 4 mei zag ik ook dat zn 2e tandje doorkomt..2 tegelijk dus.Ik keek ff bij nicky in dr boek,en die kreeg dr 1e tandje pas met 7 maanden.wat gaat het snel met mn kereltje..slapen doet ie ook goed..liefs,karin

Terug
Bovenaan