7 of 8 dpo

<p>hallo allemaal,   Wij zijn nu bezig met ronde 2 , nu zit ik ongeveer op 7 / 8 dpo, ik heb vanaf zondag tot gister wat lichte menstruatie steekjes / pijn gehad… vandaag ineens veeeeel minder, heeel soms heel licht maar dat lijkt meer alsof ik te veel heb gedaan vandaag.    Ook verlies ik denkik vanaf mijn eisprong witte afscheiding.. kan me niet herinneren dat ik dat eerder had op deze manier.</p><p> Verder helemaal nergens geen last van, vel de laatste tijd veel hoofdpijn gehad en nu al 3 dagen niet maar dat heb ik wel vaker    Wie herkende deze dingen en was zwanger of is het iets negatiefs </p>
 
Ik heb dat helaas ook wel gehad in rondes dat ik niet zwanger bleek te zijn. Al die typische hormonale klachtjes kunnen gewoon echt bij beiden horen. Steeds als ik dacht: jep nu is het zo, want dit heb ik nooit eerder gehad, dan was het toch niet zo. De keren dat ik zwanger bleek voelde gewoon echt als een naderende menstruatie. 
Even afwachten dus nog. Ik duim wel voor je hoor! 
 
dankjewel! ik laat het maar gewoon op me afkomen.. volgende week moet ik ongesteld worden dus we wachten af ?
 
Terug
Bovenaan