A
Anoniem
Guest
als het goed is heb ik gister mijn eisprong gevoeld. volgens alle testen op internet zou hij rond 4 feb moeten komen maar ik weet bijna zeker dat het gister zo ver was, s avonds hebben we geklust, omgerekend zo'n 7 uur nadat ik mijn eisprong heb gevoeld. ik heb gelijk gegooglt en wat blijkt, na de eisprong blijft het eitje gemiddeld een halve dag goed. en wij hebben na 7 uur geklust. ook vond ik op meerdere sites. ook van dokters dat de kans op een zwangerschap net na de eisprong het aller grootst is! dus ik kan niet wachten tot het valantijnsdag is!!!! dan kan ik namelijk gaan testen.
ik moet wel zeggen dat het wel raar is om sex te hebben met in je achterhoofd dat ik wist dat ik net een eisprong had gehad en dus eigenlijk vree om zwanger te worden, dit doen wij namelijk nooit! het was meer een beetje lachen en gekkigheid...... ben benieuwd
ik moet wel zeggen dat het wel raar is om sex te hebben met in je achterhoofd dat ik wist dat ik net een eisprong had gehad en dus eigenlijk vree om zwanger te worden, dit doen wij namelijk nooit! het was meer een beetje lachen en gekkigheid...... ben benieuwd