7 uur na de eisprong...

A

Anoniem

Guest
als het goed is heb ik gister mijn eisprong gevoeld. volgens alle testen op internet zou hij rond 4 feb moeten komen maar ik weet bijna zeker dat het gister zo ver was, s avonds hebben we geklust, omgerekend zo'n 7 uur nadat ik mijn eisprong heb gevoeld. ik heb gelijk gegooglt en wat blijkt, na de eisprong blijft het eitje gemiddeld een halve dag goed. en wij hebben na 7 uur geklust. ook vond ik op meerdere sites. ook van dokters dat de kans op een zwangerschap net na de eisprong het aller grootst is! dus ik kan niet wachten tot het valantijnsdag is!!!! dan kan ik namelijk gaan testen.

ik moet wel zeggen dat het wel raar is om sex te hebben met in je achterhoofd dat ik wist dat ik net een eisprong had gehad en dus eigenlijk vree om zwanger te worden, dit doen wij namelijk nooit! het was meer een beetje lachen en gekkigheid...... ben benieuwd

Als je gisteren je eisprong hebt gehad, zou ik niet eerder testen dan 16 of 17 februari, want dat is 14 dagen na je eisprong. Tenzij je natuurlijk altijd een korte cyclus hebt...

nee, normaal zit hij op 28 dagen (hoewel normaal, eigenlijk weet ik het niet, ik ben pas 1x zonder pil ongesteld geweest en dat was precies 28 dagen, mischien nu wat korter, we merken het wel. mischien dan inderdaad beter om te wachten tot d4e 16de

Als je gister je eisprong had zou je 14 dagen later je NOD hebben.
Dus zou (proberen te ) wachten tot de 16e met testen.
Ps. Ik kan ook niet altijd wachten tot NOD hoor! succes Fleur

klopt ik moet inderdaad wachten tot de 16de maar dan denk ik als ik wel zwanger ben dan zou ik het de 14de toch ook moeten kunnen zien........ ma stel dat het dan volgens de test niet zo is, dan ga ik weer twijfelen, te vroeg getest of toch niet zwanger?? aaaggggrrr ik heb pas gister geklust en kan nu al niet meer wachten om te testen!! dat worden twee lange weken...

Terug
Bovenaan