7 weken echo gehad en hartje klopt te langzaam

3e en laatste ivf poging gehad en wat bleek zwanger. Geweldig maar het bleef spannend want eerst de eerste echo afwachten. Die heb ik afgelopen donderdag gehad. Daar kwam het slechte nieuws. Ik zou 7 weken en 6 dagen zwanger moeten zijn maar het vruchtje had de grootte van een vruchtje van 6 weken en 1 dag. Daarbij klopt het hartje wel maar veels te langzaam. Nu een week wachten op een nieuwe echo. Het enige wat ik nu doe is huilen. Mijn zoontje van 2 snapt er niks van en komt me de hele tijd troosten. Heeft iemand ervaring met bovenstaande en wat zijn de verwachtingen. Kan het nog goed komen of is dit een verloren zaak. ...
 
Jeetje wat erg! Heb er zelf geen ervaring mee maar als het zoals je zelf zegt een verloren zaak was dan zouden ze je toch niet nog voor een echo laten komen of wel dan?! Hopelijk komt het allemaal goed, sterkte!
 
Ja dat heb ik helaas ook gehad. 8 weken zwanger en de echo gaf ook iets meer dan 6 weken aan. Het hartje gaf een knipperend beeld. Ik moest ook terugkomen na 2 weken en het leefde toen niet meer helaas. Het kan ook heel anders lopen. Er zijn ook vruchtje die een week voor de innesteling sluimeren of zoiets en dan later innestelen heb ik me toen laten vertellen en dan pas gaan groeien en dat kan het over een week heel anders eruit zien.
Sterkte
 
Terug
Bovenaan