7 weken echo gehad en hartje klopt te langzaam

3e en laatste ivf poging gehad en wat bleek zwanger. Geweldig maar het bleef spannend want eerst de eerste echo afwachten. Die heb ik afgelopen donderdag gehad. Daar kwam het slechte nieuws. Ik zou 7 weken en 6 dagen zwanger moeten zijn maar het vruchtje had de grootte van een vruchtje van 6 weken en 1 dag. Daarbij klopt het hartje wel maar veels te langzaam. Nu een week wachten op een nieuwe echo. Het enige wat ik nu doe is huilen. Mijn zoontje van 2 snapt er niks van en komt me de hele tijd troosten. Heeft iemand ervaring met bovenstaande en wat zijn de verwachtingen. Kan het nog goed komen of is dit een verloren zaak. ...
 
Het is misschien heel erg moeilijk maar ik denk dat je helaas toch even moet afwachten. Soms is het hartje ook pas later te horen. Misschien hoor je het volgende week een stuk duidelijker. Je weet niet wat er aan de hand is en gissen word je zelf niet gelukkiger van denk ik. Heel veel sterkte en succes de komende tijd.

Liefs Jojanneke
 
heb ook zoiets op het moment.
Ook zwanger geraakt via IVF en wel van de eerste poging meteen,.
Vorige week (5w2d) krampen naar ziekenhuis echo.
Alles zag er prima uit maar ineens zeiden ze dat het vruchtje wel te klein was voor de zwangerschapsduur.
Donderdag ( na week ) weer voor een echo om te kijken of het goed is gegroeid.
Sterkte in ieder geval
 
Sterkte hiermee!!!

Het gebeurt soms wel dat je een weekje achterloopt, ook bij ivf of icsi. En met 6 weken begint het hartje pas net te kloppen he, dus ook daar kun je nog niets van op aan. Even afwachten nog, mischien zit er een vrolijk gezond vruchtje bij de volgende echo!!
 
Terug
Bovenaan