<p>Ik ben 22 jaar. Dit is mijn eerste zwangerschap (heb net 7 weken) en ik ben constant (!!!) misselijk. Ik voel de hele tijd gerommel in mijn buik en dat maakt me ook misselijk. Alsof ik in een achtbaan zit.. ik moet om de 15 minuten naar de wc en dan komen er een paar druppels urine uit, pijn in mijn onderrug, slapenloosheid en mijn lichaam voelt alsof ik een marrathon heb gerend. Mijn bed uitkomen om naar de douche te gaan is een overwinning en een droog broodje eten is een opdracht. Ik geef niet over maar ben op sommige momenten zo ziek dat ik me afvraag hoe ik dit (wat ik natuurlijk wel) in hemelsnaam vol ga houden tot 12-15 weken wanneer het beter zou moeten gaan. Om matters worse te maken woon ik op de Canarische eilanden waar het 40 graden buiten is momenteel. Gelukkig zit ik 24/7 in de airco. Kan op het moment niet werken door dit alles. Ik leef van douche tot bank tot bed tot medicijnen en ben heel de dag alleen thuis aangezien mijn vriend werkt. TIPS? (Heb medicijnen maar die werken niet en ze willen niks anders geven).</p>