<p>Hoi allemaal, </p><p>Omdat ik mezelf gek aan het maken ben schrijf ik het hier graag van me af! </p><p>Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger; in het begin nergens last van nu sinds een weekje of twee met vlagen misselijk, de hele dag door enorme honger, en mijn geur is al een paar weken erg sterk. </p><p>Sinds vandaag heb ik ook iets meer last van buikkrampjes en letterlijk "borrelende" buik. Ook is mijn buik erg opgezet en voel ik me opgeblazen. Is dit een normaal/ herkenbaar iets of moet ik me toch wat zorgen gaan maken. </p><p>Ik heb over anderhalve week pas mijn eerste echo, dan zal ik 9 weken zijn. Op zich lees ik natuurlijk wel dat ook dit soort kwaaltjes er allemaal bijhoren, maar wanneer ik ze dan ook echt zelf voel maakt dat toch ook weer onzeker..... vast ook herkenbaar voor jullie?</p><p>Hoe dan ook, ik ben iedere keer als ik naar het toilet geweest ben opgelucht als ik geen druppeltjes bloed aantref (nog zoiets om je bang over te maken) en hopelijk ben ik gewoon overbezorgd... maar ik hoor graag jullie mening/ervaringen.</p><p>En tegelijkertijd wat steun en gezelligheid om die anderhalve week nu nog door te komen.... ?</p><p> </p><p> </p><p> </p>