7 weken en erg beroerd

<p>Hoi dames. </p><p>Ik ben volgens de berekeningen deze week 7 weken zwanger. Vorige week begon ik met misselijkheid, maar het weekend leek het weer wat beter te gaan (geen wekker?), maar sinds gisteren ben ik zó beroerd.... Ik kan geen geurtjes verdragen en heb sinds gisteravond al 3 keer overgegeven. Wat ellendig dit zeg, bah! </p><p>Ik heb al een dochter van 7 rondlopen en toen meer haar had ik het lang zo erg niet... Toen was ik alleen 24 en nu ben ik 33 en zwanger. Zal het daar mee te maken kunnen hebben? </p><p>Heeft iemand tips hoe hier mee om te gaan? Ik voel me een beetje ellendig en kan wel wat steun van mede mama’s gebruiken...?</p>
 
Heel herkenbaar! Ik ben tot 17 weken erg ziek geweest. Heb een dochter van 1,5 en bij haar was ik ook ziek maar wel minder. Ik ben ver mn grens over gegaan door vier dagen te blijven werken. Hierdoor ben ik met 10 weken in het zkh beland en daarna tot 18 weken volledig thuis. 
Mijn tip: rust rust rust. Wees open op je werk, ga minder werken en breng je dochter wat vaker weg als dat mogelijk is. Maak gebruik van de tijd dat zij op school zit en rust dan ook echt. Als je daar nu mee begint is de kans dat je in ieder geval op de been blijft groot. 
Ik ben nu 25 weken zwanger en heb nog steeds de ellende van de eerste weken. Ben snel moe, kan niet meer volledig werken en ben snel overprikkeld. 
Hopelijk is het bij jou snel over!! 
 
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Vervelend kwaaltje maar het heeft waarschijnlijk niets met je leeftijd te maken. Ik ben 32 (en zwanger) en geen moment misselijk geweest.
Sterkte en hopelijk ga je je snel fitter voelen. 
 
Oh jeetje, dat klinkt pittig! Ik probeer inderdaad mijn rust te pakken op de momenten dat mijn dochter naar school is. Voordeel is dat ik niet werk en dus geen werkgever heb die me in mij nek hijgt... Vind de dagen wel lang duren zo hoor, dat kost me echt heel veel moeite. Die overgave...
Ik hoop dat de rest van je zwangerschap soepel verloopt. Vermoeidheid is zeker vervelend, maar t minst erg als je t mij vraagt ?
 
Hoi lonneke, 
ach voel je je ook al Zo ellendig, hier ook!
ben in verwachting van de 3e en zit in week 8 ...ben ook al bijna 8 weken aan het overgeven en heel de dag me misselijkheid weg te zuchten, ik kan helemaal niks meer.... 
heb dit bij mijn andere 2 kids niet gehad, dus het is voor mij ook nieuw.
ik probeer te blijven eten en drinken cola gemberthee crackers etc...niks helpt eigenlijk bij mij...maar je kan wat dingen proberen...
hopen dat we er binnenkort vanaf zijn!!! Misschien als we de 12 weken passeren.. 
 
sterkte en veel kracht toegewenst!! 
 
@Lovemykidz, ja super naar dit... geen zwangerschap is hetzelfde, dat blijkt maar weer! Ik hoop voor jou ook echt dat je er met 12 weken zeker vanaf bent... liever wat eerder ?
En de andere mama, bedankt voor de tip over Emesafene. Ik zal dat eens opzoeken.
 
Terug
Bovenaan