7 weken en geen pijnlijke borsten meer?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ben sinds vandaag 7 weken en toen ik vanochtend wakker werd waren m’n pijnlijke borsten bijna helemaal weg, nog wel gevoelig maar de pijn is stukken minder?</p><p>Nu maak ik (overbezorgd) me gelijk weer zorgen. Is dat wel een goed teken als bepaalde symptomen ineens afnemen?.. </p><p>Hoop dat jullie ervaringen mij gerust kunnen stellen </p>

Ik heb gisteren bloedverlies gehad echt beetje rodige slijmprop. En bij afvegen wat rodig. Niet helderrood bloed. En had echt erge buikpijn gisteren. Maarnadat ik gepoept had was buikpijn voorbij. Maar vanochtend ineens ook geen pijnlijke borsten en niet misselijk voor eerst ben nu 6+6. Maak me ook wel zorgen. 

Mijn borsten waren ook de ene dag gevoeliger dan de andere dag en werd daar ook heel onzeker van want dat was ook echt mijn graadmeter om steeds even een bevestiging te krijgen dat ik zwanger ben.
Maar ik ben nu inmiddels bijna 24 weken, dus het hoeft echt niks ernstigs te zijn. Maar ik snap heel goed je onzekerheid. 

Dat had ik ook rond de 7 weken. En vooral als je er steeds aan denkt, dan heb je geen gevoelige borsten meer. Bij mij kwam het doordat ik steeds gespannen was. Probeer meer te relaxen. 

Terug
Bovenaan