7 weken en HUILEN

Hoi meiden,
nou, ik ben dus nogal onzeker over mijn zoontje. Hij is namelijk nogal huilerig maar ik kan er maar niet achter komen wanneer precies; er zit geen regelmaat in zeg maar... hij heeft soms dagen dat hij heel goed slaapt en soms dagen (vrij veel) dat hij met een hazeslaapje van 30 min. genoeg heeft en dan ook gewoon huilt om niets. Ik ben nu aan het overstappen op flesvoeding maar merk nog niet veel verschil. Ik baker hem af en toe in (of moet je dat dan meteen altijd doen?) en dan slaapt hij wel rustiger. Hij slaat namelijk nogal (driftig) om zich heen en trappelt heel erg met zijn beentjes dus nu slaapt hij langer.

's Nachts komt hij ook vaak nog 2 keer helaas maar slaapt wel goed. Ook na de voedingen is hij vaak onrustig, misschien darmkrampjes maar dat kan ik niet precies zien, want hij trappelt altijd zo druk. Ik heb wel al cinebaby, abc dophilhus en nu weer een of ander homeopatisch middeltje tegen darmkrampjes geprobeerd maar ik weet het niet....

Wie kan mij geruststellen??? Ik word er zelf zo onzeker van en moet afentoe net zo hard met hem meehuilen omdat ik niet weet hoe ik hem kan troosten....

 
Hallo hier ben ik nog een keer. Duidelijkheid is heel belangrijk bij inbakeren. Ik deed het eerst ook af en toe. DAt werkte wel een beetje, maar niet echt heel veel. Tot ik het echt structureer ging doen. Bij elke slaapje overdag. En ook ´s nachts. Dan weet hij waar je aan toe bent. En bij zulke kinderen is duidelijkheid echt heel belangrijk! Ook dat hij voelt dat je weet waar je mee bezig bent, jij hebt de leiding, jij bent mamma en niet hij bepaalt wat jij doet: dan weer lopen, dan wiegen, dan wandelen, dan voeden, etc. etc.
Groetjes
Marjolein
je mag me wel mailen, coen.marjolein@hetnet.nl
 
Terug
Bovenaan