7 weken en HUILEN

hoi
ik heb een schat van een jochie van bijna 8 weken maar hij huilt zoveel, of tenminste, dat dénk ik.... ik vind het zo moeilijk; ik heb het idee dat het bij anderen altijd zomaar gaat en de babies niet zoveel huilen als die van mij. Hij heeft soms een goede dag en slaapt dan veel maar meestal slaapt hij een half uurtje en is dan weer klaarwakker. Hij maait met zijn armpjes en schopt met zijn benen en slaat zichzelf dus vaak in het gezicht en zit soms onder de schrammetjes hierdoor. Wat is er toch met hem??! Op het cb hebben ze al meerdere opties gegeven; ik ben nu aan de flesvoeding begonnen, ik heb cinebaby/abc dophilhus en nog iets homeopatisch gebruikt tegen darmkrampjes en ik loop met een draagzak. Nu baker ik hem ook in sinds vannacht en hij slaapt nu langer omdat hij dus zichzelf niet meer wakker kan slaan....

Hij lacht wel afentoe en brabbelt al wat dus hij zal het toch wel "naar zijn zin hebben bij ons" ??? Soms twijfel ik daar echt aan, gisteravond heb ik ook gewoon met hem meegehuild, zo zielig vond ik hem, en mezelf ook wel....

tips iemand??
 
Hoi Patty

Ik heb zelf een jongetje van nu 7 weken. Hij is niet zo huilerig maar dat zou heel goed kunnen komen een dezer dagen. Het zou kunnen zijn dat je baby zoveel huilt omdat hij gewoon aan het groeien is in zijn ontwikkeling. Zo rond de 8/9 weken maken baby's een sprongetje in hun ontwikkeling en dat gaat vaak gepaard met huilerige en hangerige dagen of soms wel weken. Dit heeft ook zo rond 5 weken plaatsgevonden en je baby gaat nog veel meer van dit soort sprongen maken om te zorgen dat hij ontwikkelt. zwaaien met de armpjes ern schoppen met de beentjes is typisch voor deze periode omdat ze hun lichaam beginnen te ontdekken. Ik heb dit gelezen in het boek "Oei, ik groei". Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Roos
 
Terug
Bovenaan