7 weken en steeds steken. Onzeker

<p>Hoi hoi</p><p>Op dit moment ben ik 7.2 weken zwanger, en heb sinds vandaag steeds wat steken onder in mijn buik waar ik na 3 miskramen erg onzeker van wordt, ik herken het niet van de miskramen. Toen begon het steeds met een bloeding..</p><p>Wat denken jullie moet ik mij zorgen maken, of kan het al bandenpijn zijn.. </p><p>Groetjes een onzekere zwangere</p>

Hoi Henrieke, 
Heb je al contact gehad met de verloskundige? Ik had vorige week ook veel steken wat me erg onzeker maakte (was vooral bang dat het op de verkeerde plek zat) en mocht toen die avond meteen al komen om te kijken of het goed zat. Ik zou de vraag bij de verloskundige leggen. Die kunnen samen met jou kijken wat je moet doen. Begrijp je angst heel erg goed, maar ik denk dat niemand van ons je angst echt weg kan halen
Veel succes!

Het zou heel goed kunnen dat je gewoon de groei van je baarmoeder voelt! Dat is best normaal voor jouw termijn, alles is groter aan het worden en aan het groeien en dat gaat gepaard met steken of krampen. Maar als je je zorgen maakt, kun je echt altijd de verloskundige bellen met dit soort vragen! Zeker met een miskraam in het verleden.

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed deze keer. Ik had dat ook werd er gek van. Heel typisch hoor, steken/zeurende lichte pijn/opgeblazen gevoel/vollere borsten/moe en ineens superdik haar dat voor geen meter zit. Nee is nog geen bandenpijn.
Luister naar je gevoel! Bel anders je arts daar zijn ze voor. Beter 1x teveel dan.. 

Sterkte en hopelijk zijn het alleen de zwangerschaps symptomen 

Terug
Bovenaan