7 weken en ze kunnen het al aan me zien.....?!

Vrijdag 22 juni kunnen we voor een echo in het ziekenhuis.
Ik ben dan 9 weken................. Heel spannend na de bbz vorig jaar!
Alles voelt nu goed, ben misselijk, zere borsten en heeeerlijk moe.
Dus ik heb er een goed gevoel bij. Toch zal het spannend zijn.

Nu vroeg iemand vandaag aan mij of ik zwanger was! Ben nog maar 7 weken.
Ik heb idd een buikje, die ik af en toe maar wat inhoud. Lastig met het
mooie weer ha ha!

Hoe is het met jullie?

Groeten Eva

miskraam 15 weken
dochter 5
bbz 8 weken

nu 7 weken zwanger

Hoi Eva,

Gefeliciteerd! En weet je ik ben net zo ver als jij. Heb van de week de eerste echo gehad, gezien mijn leeftijd en mijn voorgeschiedenis (o.a. 2 mk). En idd ik heb ook al een buikje en dat terwijl ik net 5 weken (wist niet dat ik zwanger was!) Sonja Bakker achter de rug heb!
Op mijn werk heb ik achter mijn rug horen zeggen: ze krijgt wel een buikje en haar heupen zijn ook anders... ha ha!
Spannend je eerste echo. In dezelfde week krijg ik ook mijn tweede echo. Kan niet wachten, want ben zo onzeker en toch voelt het zo goed...

Groetjes van Jet

Hee dames, GEFELICTEERD met jullie zwangerschap!!! Geniet er maar lekker van.

En ja, de "kenners" kunnen idd al vroeg zien dat je zwanger bent. Als je darmen uitzetten als reactie op je hormonen, krijg je idd al vroeg een "buikje". En er zijn nou eenmaal mensen die dat al meteen opvalt. Niets aan te doen helaas.

groetjes,
Dion

quote: eva34 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2007 16:20:37'));

Vrijdag 22 juni kunnen we voor een echo in het ziekenhuis.
Ik ben dan 9 weken................. Heel spannend na de bbz vorig jaar!
Alles voelt nu goed, ben misselijk, zere borsten en heeeerlijk moe.
Dus ik heb er een goed gevoel bij. Toch zal het spannend zijn.

Nu vroeg iemand vandaag aan mij of ik zwanger was! Ben nog maar 7 weken.
Ik heb idd een buikje, die ik af en toe maar wat inhoud. Lastig met het
mooie weer ha ha!

Hoe is het met jullie?

Groeten Eva

miskraam 15 weken
dochter 5
bbz 8 weken

nu 7 weken zwanger

hoihoi

ik heb al mijn eerste echo gehad 5 juni maar de gyn kon nog niet zeggen hoever dus krijg ik 28 jun een nieuwe echo en dan denk ik ongeveer dat ik dan 9 weken ben en mijn buik groeit ook zeker ik lijk wel 4 maanden zwanger hahahah
maar ik ben wel blij dat het in mijn baarmoeder zit want na ruim een jaar proberen mag het eindelijk zo wezen dat het tot nu toe nog goed zit heb in jan een bbz gehad en gelijk erachteraan een mk
vandaar die snelle echo die ik heb gehad
en moe ben ik ook heel erg en mijn borsten zijn niet meer te houden zo pijn echt pijn vooral als ik mijn bh uitdoet het voelt niet erg prettig als het maar niet de hele zwangerschap door zo voelt dat vind ik niet zo lekker.
voor de rest voel ik me heel erg zwanger en die buik komt misschien omdat ik al 3 kinderen heb denk ik

groetjes en geniet er lekker van mij lukt dat nog niet echt maar dat komt wel denk ik als ik mijn 2de echo heb gehad

groetjes

Bedankt voor jullie reakties!

Ik ben erg misselijk (niet overgeven), maar hoef weinig eten, dus 'gunstig' voor de kilo's. Hele grote borsten (vindt mijn man helemaal niet erg..............), kan niet wachten tot
volgende week vrijdag. Wat geweldig toch zo'n geheim als je over straat loopt?!
Heel bijzonder. Ik geniet er iedere minuut van.
Ga zo weer pitten....... want ik val al weer om.

Alle zwangeren: geniet ze.
En de anderen, ik hoop voor jullie dat het deze maand raak is!

Groeten Eva

Terug
Bovenaan