7 weken geleden bevallen (vloeien)

<p>Hoi dames,</p><p>Ik had even een kort vraagje.. 7 weken geleden ben ik bevallen van mijn zoontje, mijn bevalling was best zwaar verlopen ik werd ingeknipt, had last van aambeien, en allemaal hechtingen die erbij horen, maar mijn vraag is hoelang je ongeveer hoort te vloeien.. want ik heb geen bloedingen meer, maar weet ik niet of ik nog aan het vloeien ben of dat het urineverlies is. Wat kan ik het beste hier tegen doen direct de ha bellen of toch nog even afwachten? iemand tips??  groetjes</p>
 
Heb je vorige week geen 6-weekse controle gehad bij je VK of gynaecoloog?
 
 
Zo een zware bevalling is ook een aanslag op je bekken. Ga indd anders langs de huisarts. Het vloeien/urineverlies zou ook hier door kunnen komen. Je bekken bodem spieren verslappen na een bevalling. Sterkte met het herstel
 
Ik vloeide na 8 weken nog licht. Op advies van de huisarts een echo bij de verloskundige laten maken. Ik blijk nog een stukje placenta in mijn baarmoeder te hebben zitten. Deze moet nu verwijderd worden ivm infectiegevaar.
Tip: maak even een afspraak bij de verloskundige
 
Zowel na mijn 1ste als 2de heb ik tot 12 weken nog bloed verloren. Ze zeiden dat het normaal was. Maar als het je gerust stelt kan je natuurlijk altijd een afspraak maken met de verloskundige.
 
Terug
Bovenaan