7 weken wie nog meer?

hallo aanstaande moeders..
Ik ben nu ongeveer 7 weken.. (weet het niet helemaal zeker)
Ben 30 jaar en 29 aug. mijn eerste afspraak bij de verloskundige..

Heel spannend allemaal!! Ik heb nergens last van. alleen mijn borsten zijn gevoelig. maar ja.. dat had ik ook als in ongesteld was.. dus dat gevoel kende ik al wel. Kan het nog steeds niet geloven.. jullie?
 
hoi sharondejong welkom op het forum en hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, is dit je eerste zwangerschap?

Zou zeggen ga er lekker van genieten .

liefs mama van sharon 28 weken zwanger van de 2de
 
Hoi, hier zwanger van de 4e, ben 39 jaar. Kids zijn 10, 7 en 4 jr. Heb in jan een miskraam gehad bij 11 wk, dus nu extra spannend. Ben bijna 8 wk. Vanaf een paar dagen misselijk en heel moe!!
 
Ik ben net 9 weken, heel erg moe, last van mijn borsten en af en toe een vlaag misselijkheid.
Het is onze eerste. En we zijn allebei 27 jaar.
Wij hebben dinsdag onze eerste afspraak bij de VK en het is maar wat spannend!

Gefeliciteerd en geniet er van :D
 
Ik ben bijna 9 weken,
Mijn eerste kindje, en nee kan het zeker niet geloven..
Het zal vast zwaar worden, ben ook pas 17...
Maar ook zeker zeer spannend..
Alleen jammer van de kwaaltjes erom heen...
 
Hoi Sharon,
Gefeliteerd!! Ik ben ook 7 weken zwanger (+2dagen om precies te zijn). wordt het voor jou ook de eerste??
Wij hebben aanstaande woensdag de eerste afspraak bij de verloskundige voor de intake, en op 31augustus de echo.

Ik vind het ook nog steeds moeilijk om te geloven, helemaal omdat ik helemaal geen last heb van kwaaltjes zoals misselijkheid o.i.d.
Ben alleen een stuk vermoeider dan normaal en mijn borsten doen (vooral s nachts) wat pijn.

Spannende tijden zo he?

Geniet ervan
Groetjes Anouk
 
Hej! gefeliciteerd.. ben 6 weken zwanger van de eerste . heb alleen enorme rugpijn voor de rest gaat t nog wel.
Ben 23 jaar en mijn vriend 34. We zijn zooo blij:D
 
Terug
Bovenaan