7 weken zwanger bloedverlies iemand ervaring??

<p>Hallo lieve mama’s  Nadat we in november een heftige miskraam hebben gehad die opgewekt moest worden met medicijnen omdat het vanzelf niet opgang kwam, zijn we nu weer 7 weken en 2 dagen zwanger.  Na de geslachtsgemeenschap heb ik 1 keer een klein beetje bloed verloren.  Maar vannacht uit het niets heb ik ook een bloeding gehad, het druppelde er gewoon uit en het was bordeaux rood.  Toen heb ik het observatorium en de vk gebeld, maar die konden beide niks voor me doen. Dinsdag ochtend hebben we de eerste echo, toen ik vanmiddag de vk belde mocht ik langskomen maar even later belde ze dat ze door de sneeuwval niet op de praktijk kon komen. Dus ik moet afwachten of er morgen een plekje is. Vanochtend was ik schoon en had ik geen bloedverlies, alleen bij het naar de wc gaan tijdens het afvegen heb ik echt bruin oud bloed. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben zo bang dat het weer mis is??? vindt dit maar niks zo in onzekerheid. </p>
 
Hallo mama,

Had je ook krampen? En was het vloeibaar of ook stolsels? Ik heb het ook gehad bij 7.5 weken en verloor 4 uur bloed. Uiteindelijk niet echt kunnen vinden waarom maar inmiddels bijna 13w zwanger :)

Ik ga voor je duimen dat alles goed is! Maak je niet teveel zorgen het komt echt vaker voor maar begrijp je angst want ik heb ook hiervoor een miskraam gehad!

Slaap lekker en geniet van je zwangerschap ondanks dat je onzeker bent.
 
Nee ik heb geen krampen of buikpijn gehad, het was gewoon vloeibaar en geen stolsels. En nu heb ik alleen bij het afvegen een beetje heel donker bruin bloed. Bij mij heeft het niet lang geduurd ik denk zo'n 5minuten, maar heb een hekel zo te zitten in onzekerheid. Hopelijk kunnen we morgen i.v.m het weer terecht bij de vk en anders hebben we dinsdagochtend de 8weken echo. 
Wat lief dankjewel, ik ga ook maar is proberen te slapen. En hopen dat het allemaal goed komt! 
 
Xx
 
Ik heb het ook gehad, 1 hele ochtend lang helderrood bloed en daarna met het afvegen nog donker / bruin bloed. Ik had geen buikkrampen helemaal niks. Mocht toen ook al snel voor mijn eerste echo komen en bleek dat alles gelukkig goed was. Nu 15.5 week zwanger. Succes, hopen dat je morgen terecht kan.
 
Helaas kunnen we vandaag niet terrecht, we moeten echt wachten tot morgenvroeg. Het is nu helemaal weg, ook het bruine bloed. Hoop zo dat we morgen een mooie echo hebben. 
Dankjewel 
 
Ja, dat heb ik ook gehad. In september een miskraam met complicaties en gelukkig nu een groeiend kleintje van 16 weken in mijn buik. Ik heb in week 6 2x bloedverlies gehad. Heel erg geschrokken. De eerste keer was het 1 dag na sex en toen de volgende dag niets meer. En na 2 dagen helder bloedverlies met 3 dagen bordeaux kleurig slijm. Ik was helemaal van de leg, maar gelukkig was het vals alarm. De echoscopisch zag op 7+2 week een keurig kloppend hartje en een hematoom in mijn baarmoeder (soort blauwe plek) vlak voor mijn baarmoedermond. Dit kan ontstaan zijn door sex of obstipatie (alles is meer doorbloed dus je bloed ook makkelijker). Op de echo op week 11 was ook de blauwe plek niet meer te zien maar wel een compleet kindje. Ik hoop dat het vals alarm is voor je. Blijf je aan de positieve verhalen vast houden. Het is nu het moeilijkste wat er is. Ik duim voor je. Liefs
 
Dankjewel, ja ik kan niet wachten tot morgen. Gelukkig hebben we de echo om 0815, ben zelfs bang dat we vast komen te staan door de sneeuw etc. Ik ga zo maar douchen en optijd naar bed, dan is het zo morgen hoop ik
 
Ow heel herkenbaar. Dat maakt je zo onzeker. 
Heb ik ook gehad de zwangerschap na mn miskraam. Het bloeden begon met een week of 7. En stopte na 10/11 weken.
Het kwam en het ging en begon dan weer opnieuw.  Werd er gek van. Ik heb toen n hoop extra echo's gehad : ) Na de 12 weken niet meer gehad.
Volgens de verloskundige kwam het doordat je baarmoederhals goed doorbloed is. En er waarschijnlijk een vaatje geknapt was.
Mijn zoon is nu 3,5 en helemaal gezond!
Sterkte morgen! Hopelijk goed nieuws!
 
Terug
Bovenaan