7 weken zwanger, echo zegt wat anders

<p>Afgelopen donderdag voor een echo geweest ivm slijm verlies. Ik zou die dag 6+3 zijn, op de echo zagen we alleen een zwangerschapsring en een bloeding. We moeten uit gaan van een miskraam. </p><p>Wie heeft hier ervaring mee? Korter zwanger zijn kan niet, ik heb namelijk de eisprong gevoeld. </p><p>Mag ik jullie echo’s eens zien met 4 A 5 weken? </p><p>Hoe kan ik mijn echo hier downloaden?</p>

Hey, op 6 en 3 dagen zou je Idd al een vruchtje met hartje moeten zien. 
Ik vind het heel jammer voor jou en kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit nu voor jou moet zijn.
Ik had op 5 en 2 dagen echt al een zwart zakje met een vruchtje in, ik wou dat ik je anders nieuws kon brengen :(

Bij ons zagen ze t hartje kloppen bij 6.5 week maar toen hadden ze het over een late innesteling, ook al had ik de eisprong gevoeld. Ik hoop dat alles nog goed komt :( Sterkte.

k97dhii3i.jpeg

Ik hoop dat jullie nu de echo kunnen zien. Ze zagen alleen een zwangerschaps ring en die zat redelijk onderin, terwijl die al in het midden moet zitten. Naast de zwangerschaps ring zie je bloed zitten en ze gaven aan dat mijn baarmoederslijmvlies niet dik was.. 

Aanstaande vrijdag om 12:00 opnieuw een echo en dan eventueel om medicatie vragen om het allemaal op te wekken. 
2de miskraam/missed abortion achter elkaar ?

Sterkte meid, hopelijk gaat de volgende zwangerschap helemaal goed. Het is nu echt even erge zware pech maar ik hoop dat je gauw weer de rust terug vindt en vertrouwen blijft houden in jouw lichaam. 
Liefs Zoë 

Terug
Bovenaan