7 weken zwanger en al 5 dagen bloedingen! HELP!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben nu 7 weken zwanger en heb voor de vijfde dag licht bloedverlies. Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten (volgens de verloskundige, evt. bij aanhoudens bloedverlies volgende week maandag een echo)
Maar toch zou ik tot die tijd graag willen horen wat jullie ervaring hiermee is...

het drupt de hele dag een beetje door, telkens helderrood, gisteren werd het wat bruiner en vandag alleen nog wat bruinig. Is dit een teken dat het gaat ophouden? Kun je innestelingsbloed hebben, vijf dagen lang?
Of is het een teken dat het mis gaat? Zou het dan niet nu een keer erger moeten gaan bloeden? en zou ik dan geen krampen ofzo moeten gaan krijgen?

Wie heeft hier ervaring mee?

Linda

meid vreselijk he die onzekerheid!!
ik heb een bloeding gehad met 7 weken en nog wat en ben nu 21 weken zwanger.
is geen garantie maar misschien geeft het je een klein beetje hoop

succes

meid vreselijk he die onzekerheid!!
ik heb een bloeding gehad met 7 weken en nog wat en ben nu 21 weken zwanger.
is geen garantie maar misschien geeft het je een klein beetje hoop

succes

Hoi,

Ik zou aandringen op een echo. Ik heb bij al mijn zwangerschappen (4 in totaal) vroeg bloedverlies gehad. 2X was het mis, maar de andere 2 keren is alles goed gegaan. Ik heb inmiddels 2 prachtige kinderen. Het hoeft dus niks te betekenen. Maar vanaf 6w en 3/4 dagen kunnen ze al een kloppend hartje zien met een inwendige echo. Ik heb iedere zwangerschap gelijk aangedrongen op een echo bij bloedverlies. De laatste keer heb ik 2 weken bloed en bruinverlies gehad. En ook 2 echo's. Allebei goed, en inmiddels is onze dochter geboren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Dus aandringen bij je vk. Desnoods naar de huisarts gaan. Misschien wil die wel aktie ondernemen.

Sterkte, en ik duim voor je!
Groetjes, Kat
mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)  

Hoi Linda,

een hele nare tijd ik weet dat uit ervaring.
je kansen 50/50 zou ik zeggen.
Heel snel de verloskundige bellen deze kan jou dan adviseren/ geruststellen en als het nodig is een echo laten maken. dan weet je het zeker.
Het is trouwens helemaal niet raar hoor om zo vroeg in de zwangerschap al een verloskundige te bellen. Gewoon doen.

Ik duim voor je.

groetjes janneke

Hoi,
Ik sluit me helemaal aan bij de andere dames,ik zou ook een echo eisen,dit is echt vreselijk die onzekerheid.Ik wens je heel veel sterkte toe!
Groetjes Suus

Hoi,

Dat is echt vervelend, die onzekerheid. En inderdaad het kan twee kanten op.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 8 weken bloedverlies en kreeg een week later een miskraam. Bij mijn tweede zwangerschap had ik met 6 weken bloedverlies, en dacht ne he nou gaat het weer niet goed. Gelukkig mocht ik komen voor een echo en jawel alles goed!! Lange tijd bleef ik erg onzeker en heb daarom nog een extra echo gehad en nu heb ik een gezonde zoon van bijna 11 weken!!
Hoop voor je dat je gewoon gezond zwanger bent!!

Liefs Janneke

Hoi Linda,

Ik ben nu 9 weken zwanger en rond mijn 7de week heb ik ook wat bloedverlies gehad. Ik ben toen naar de dokter gegaan en die heeft me doorverwezen naar de gyneacoloog om te kijken via een echo of er nog een "intacte graviditeit" was. Met andere woorden of de zwangerschap nog intact was. Bij mij bleek alles nog in orde te zijn. Maar ik raad je aan om er toch zsm mee naar je dokter te gaan en om een echo te vragen want ook de onzerkerheid is erg slecht voor je.
Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop voor je dat alles goed gaat met je.
Laat even weten als je wat meer weet als je wilt...
ssieraad@hotmail.com
groetjes heel veel sterkte
Sanne

Terug
Bovenaan