7 weken Zwanger en bloedverlies bij het afvegen

<p>hi dames! <br /></p><p>ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen geruststellen. Ik ben 7 weken zwanger (na 2 miskramen) en heb sinds een week licht roze afscheiding. Sinds vandaag is het iets meer rood geworden. Het zit nog steeds niet op mijn ondergoed maar meer bij het afvegen. Heeft iemand dit meegemaakt waarbij het uiteindelijk toch goed gekomen is? <br /><br /></p><p>groetjes een onzekere zwangere </p>

Ik heb net voor jou een topic aangemaakt. Ik had eenmalig bij afvegen stolsels verlies. Ik ga als ik het weer Heb de VK bellen..jij zegt dat je het al langer hebt dan had ik de VK al gebeld. Sterkte Hoop dat alles goed is. 

Hoi, ik heb vanaf vorige week (toen precies 6wk) ook een paar dagen lichtroze bloedverlies gehad met af en toe een heel klein beetje rood. Omdat ik er ook af en toe krampen bij had en me toch wel zorgen maakte ben ik vrijdag voor een echo naar de vk gegaan. Alles was oké en het hartje klopte ❤️
Wel had ik die avond weer bloedverlies, ook iets meer dan daarvoor, en dat maakte me weer een beetje ongerust. Al bedacht ik me wel dat het me gek leek dat het mis was als ik een paar uur daarvoor nog een kloppend hartje gezien heb.. sindsdien is het niet meer terug gekomen en hopelijk blijft het zo. 
Ben nu precies 7 weken.

Oh dit is zo vervelend, ik voel met je mee. Ik vanaf week 7 continu roze afscheiding gehad op en af. Heb een vroege echo laten maken met daarop een mooi kloppend hartje. Toch kon ik de ongerustheid niet uitzetten. Het heeft tot halvewege week 10 geduurd. Inmiddels ben ik bijna 13 weken en is het sinds een paar weken over. De termijnecho was ook goed, dus gelukkig had het bloedverlies niets met de baby te maken. Ik heb me suf gegoogeld, niet altijd geruststellend. Maar het is zo voor de hand liggend dat door alle doorbloeding in je baarmoeder en vagina er af en toe iets knapt. Er staat ineens veel druk op. Probeer de ongerustheid uit te schakelen en ik hoop dat mijn ervaring je een beetje helpt. Ik duim voor je?

Terug
Bovenaan