7 weken zwanger en buikpijn, wat nu?!

A

Anoniem

Guest
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben 7 weken zwanger en ik had gisterenavond buikpijn. Het was echt zo'n menstruatiepijn en ik had lage rugpijn. Tevens steken in mijn zij. Ook mijn maag speelde op. Heeft dit allemaal te maken met de groeiende baarmoeder? Help!!!!

Hai!

Ik ben net als jij 7 weken zwanger. Regelmatig heb ik last van een soort menstruatiekrampen. Dat hoort er allemaal bij omdat onze baarmoeders flink worden opgerekt. Lage rugpijn kan ook duiden op darmproblemen en dat is ook een zwangerschapskwaal. En die maag... die speelt bij mij altijd op als ik ook maar iets van een hongergevoel heb.
Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, het zijn allemaal zwangerschapskwaaltjes. Heerlijk he .

Liefs, Line

hoi,

heb al een kindje van 14 maanden.het kan van het innestellen zijn hoor die pijn en je darmen krijgen ook allemaal wat optaters als je het nou echt niet vertrouwd en de buikpijn zo erg word dat je er bijna van flauw valt moet je even naar de dokter,maar denk dat het nix is hoor maar het eerste wat ik zei.succes met je zwangerschap wendolientje

je baarmoeder is aan het groeien, dit veroorzaakt pijn, en pijn scheuten, na een tijdje is dit weer over,. en als je weer een groeispit krijgt heb je hetweer.ook moeten d edarmen en andere organen ruimte maken voor de baarmoeder die gaat groeien, die gaan zich verleggen naar de zijkant, ook dit veroorzaakt soms erge prijn

succes

Terug
Bovenaan