7 weken zwanger en heel veel pijn

Hai allemaal,

Ik kan dan nou zeggen dat ik zwanger ben!!
Allemaal nieuw en spannend natuurlijk...
Maar ik zit met vraag..
Ik heb heel vaak een stekende pijn variërend van mijn linker&rechter eierstok maar ook bij mijn baarmoeder.. afgelopen zaterdag was het heftig dat ik dacht dat ik een miskraam zou krijgen .. nou alles zit nog op z’n plekje geen bloedverlies etc gehad. Vaak heb ik ook last van een menstruatie achtige zeurderige pijn..

Laten we het maar niet hebben over de andere kwaaltjes die je er gratis bijkrijgt het is allemaal waard voor dat kleine wondertje in mij.

Maar goed... Ik was benieuwd of hier nog meer dames last van hebben of hebben gehad? En wat ik op zo’n moment het beste kan doen..

Liefs

Had ik ook in het begin van m’n zwangerschap heel veel krampen, bij hielp het heel erg om een warme kruik tegen m’n buik te houden, zelf gemaakt met een oude sok en rijst??  Het heeft te maken met je groeiende baarmoeder. Zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je niet heel veel zorgen te maken. 

Ik heb ook veel last van krampen en steken gehad vooral de eerste 10 weken. Nu word het minder zit inmiddels op 12+4. Ik dacht eerst dat het mijn baarmoeder was, bleken mijn darmen te zijn. Die zijn zo aan het opspelen dat een uitwendige echo niet mogelijk is omdat ze door die fijne darmen niks zien. Ik maakte me voor ik wist wat het was ook echt heel erg druk om. Bij twijfel gewoon je verloskundige bellen!

Heb ik bij beide zwangerschappen ook last van gehad. Elke keer weer onrustig erdoor maar toch gewoon afgewacht. Het hoorde er gewoon bij! Ik had de steken vooral bij de liezen en echt menstruatiepijn. Ben nu 17 weken zwanger en heb een kleintje van 7 maanden, het hoort er dus gewoon bij ! En zoals hierboven al gezegd is, je kan altijd de vk bellen! Het is ook allemaal nieuw en een onbekend terrein, logisch dat je veel vragen hebt bij alles wat je voelt. Geniet ook hiervan! Klinkt gek, maar het is zo haha. Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!

Ik heb het ook een aantal keer gehad in het begin. Heel veel pijn en daarbij ging ik zweten en viel ik haast flauw van de pijn. Achteraf gezien bleken het mijn darmen te zijn. Nooit gedacht dat het zo zou voelen. Ik dacht ook dat ik een miskraam kreeg. Let even goed op of je misschien die dag of dag erna naar de wc moet. Misschien valt het jou dan ook op. Zolang er geen bloedverlies is zou ik het beschouwen als het hoort erbij en anders even bellen met je vk. Misschien kan die je gerust stellen 

Terug
Bovenaan