7 weken zwanger en ineens niet meer misselijk?

<p>Hi ladies,</p><p>Titel zegt het al ik ben 7 weken zwanger sinds 2/3 weken heb ik heel erg last van misselijkheid.</p><p>Ik heb van de dokter Emasefene gehad 3 keer gebruikt maar me darmen raakte van slag dus moest ermee stoppen. Toen ik het gebruikte merkte ik niet veel verschil.. Ik heb nu sinds gister niet last van misselijkheid.. Althans niet zo heftig zoals ik had..</p><p>Ziekenhuis zei eerder hoe misselijk hoe beter. Heeft iemand dit ook gehad? Maak me een beetje zorgen heb pas volgende week mijn eerste echo.</p><p>Hoor graag van jullie!</p>

Het kan best zo zijn dat je nu gwn even wat minder misselijk bent hoeft niet perse iets ergs te betekenen. Kan wel maar hoeft helemaal niet. Als je je echt zorgen maakt kan je gewoon de vk bellen en die maken dan waarschijnlijk toch alvast een echo om je gerust te stellen / dingen uit te sluiten. Maar dan word het een inwendige echo.  Hebben ze bij mij ook gedaan omdat ik me toen zorgen maakte. Bij mij was gelukkig toen alles goed. Hopelijk bij jou ook! 

Ik ben tussen week 6 en week 7 ongeveer een week misselijk geweest, daarna hield het op. Sindsdien ook niet meer misselijk geweest. Ik was bang dat het hartje niet was gaan kloppen, maar met 7+3 toch een hele mooie hartactie gezien op de eerste echo.
Niet of minder misselijk zijn hoeft dus niets te betekenen. Eventueel je zorgen bespreken met je verloskundige, maar de uitspraak dat hoe meer misselijk hoe beter het is KLOPT NIET per definitie. Iedere zwangerschap ik anders en (heel cliché) geniet van de tijd dat je niet misselijk bent. Dat probeer ik nu ook.
Heb nu eigenlijk nergens last van, zelfs de vermoeidheid wordt al minder, en ik ga ervan uit dat we over 9 dagen gewoon een mooi kindje met hartslag zien met de termijnecho

Niet misselijk zijn zegt helemaal niks.. ik brn vandaag 10+1 weken zwanger en heb tot nu toe nogsteeds nergens last van gehad op een beetje bandenpijn en gespanne borsten na.
Gister toch een prachtige echo gehad waarbij alles helemaal goed was. Het verschilt heel erg per persoon. Sommige vrouwen 'wennen' aan het hcg hormoon waardoor de kwaaltjes stoppen. Bij twijfel gewoon bellen!

Terug
Bovenaan