7 weken zwanger en niet heel blij?

<p style="text-align: left;">Na anderhalf jaar en een miskraam verder nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik vind het leuk heb al 2 echo’s gehad ivm eerdere miskraam en dan straal ik van oor tot oor. Maar verder ben ik er vrij nuchter over en soms bekruipt me zo’n gevoel van wil ik dit eigenlijk wel? Ben heel moe, weinig eetlust en regelmatig misselijk dus dat doet me ook geen goed. Ben altijd druk bezig en net mijn eigen bedrijfje gestart en nu lig ik ineens veel in de bank omdat ik zo weinig energie heb. Mijn man is er erg blij mee maar net als ik vrij nuchter. Soms voel ik me schuldig? Ik moet toch juist heel blij zijn dat het eindelijk gelukt is?  De advertentie’s op Facebook van baby’s en alles wat daarmee te maken heeft vliegen me rond de oren en soms wordt ik al naar als ik ze voorbij zie komen. Wat is dit toch? Groetjes Kaatje</p>

Hoi Kaatje,
Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat vervelend dat je zo misselijk bent en dat je een miskraam hebt gehad.. Ik heb zelf vorig jaar mijn kindje verloren die met 32 weken is geboren. Na 8 dagen moesten we helaas afscheid nemen. 
ik ben nu zelf ook 7 weken zwanger en ben ook misselijk, daarbij moet ik ook overgeven en heb verminderd eetlust. Het is lastig om er dan van te genieten, maar ik ben zo dankbaar dat ons een 2e kindje is gegund en dat we weer zwanger mogen zijn. Deze weken zijn de pittige weken, er komen betere tijden aan.
Doe vooral rustig aan, eet kleine beetjes, en schaam je niet om hulp te vragen!
groetjes

Zo laat alsnog je kindje verliezen is verschrikkelijk! Vooral omdat er heel veel baby's zijn die dat wel overleven. Echt verschrikkelijk! Weet je waarom je baby'tje het niet heeft overleefd? Heel fijn om te horen dat je nu weer zwanger bent! Doodeng lijkt me dat de vraag of het nu wel goed gaat. Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten want het kan zo mooi zijn!

Terug
Bovenaan