7 weken zwanger en ontzettend moe

<p>Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn 2de kindje.</p><p>En ik ben ontzettend moe, slaap smorgens extra een uurtje en smiddags ook.</p><p>Herkent iemand zich hierin?</p><p>Vraag mij af of dit wel normaal is zo moe dat ik ben.</p>

Hej! Van harte gefeliciteerd, moe zijn is normaal hoor. Ik had het zelfde op het werk was het ook tot 12 weken verschrikkelijk! Gewoon lekker aan toegeven je lijf is zo hard aan het werk om dat kleine wondertje te laten groeien:) 

Ohhhh hou maar op! Ik ook zwanger van Mn 2 de kindje en ik ben iedere dag gesloopt 
ik kan slapen wat ik wil maar dat vermoeide gevoel blijft of ik nou om 8 uur ga slapen savond of om 11 uur maakt niks uit 
ik slaap iedere ochtend nog even als Mn dochter haar dutje doet en 2 uur later ben ik weer kapot 
ik hoop dat het voor jou over gaat na het eerste trimester ik ben nu 18 weken zwanger en ik ben nog steeds moe 

Ik kon wel 24/7 slapen t eerste trimester. Maar wees gerust t gaat over. Tot t laatste trimester waarin je weer net zo moe bent alleen dan kun je niet meer in slaap komen 

Ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger. En ook heel moe en weinig energie.
vanmiddag ook weer 1,5 uur geslapen.
hoop dat het snel over is. Wil eigenlijk zoveel doen. Maar kom er niet aan toe.

Herkenbaar...zo kwam ik er achter dat ik in verwachting was... hihi ik heb het tot week 16 gehad daarna kwam mijn energie weer terug... en 4 weken voor dat ik ging bevallen was me energie weer weg.. (na 41w2d op 4 maart bevallen van ons eerste kindje...

luister goed naar je lichaam en rust goed uit... wens je een fijne zwangerschap

Terug
Bovenaan