7 weken zwanger erg onzeker

Hoi Allemaal,

Ik ben 7 weken en 4 dagen zwanger.

Nu heb ik sinds een paar dagen eigenlijk bijna geen zwangerschapskwaaltjes meer, dit klinkt raar maar het maakt me erg onzeker.

Eerder voelde ik regelmatig wat krampjes in m'n onderbuik en waren m'n darmen erg opgeblazen. Ook veel last van mijn borsten gehad. Misselijk ben ik helemaal nog niet geweest wel heel veel trek in eten gehad.

Echter lijkt dit nu dus allemaal weg te zijn? Moe ben ik eigenlijk ook niet meer..

Help wie kan mij geruststellen??

Ik heb as woe m'n eerste echo....

<p style="text-align: left;">Hoeft niets te betekenen hoor! Ik had in de vijfde week best wat krampjes en daarna nergens last meer van. Pas bij 11/12 weken begon ik pas zere borsten te krijgen, daarvoor was ik alleen een beetje moe maar ook niet extreem.</p>
<p style="text-align: left;">Gewoon even de echo afwachten woensdag! Succes!</p>

Heel herkenbaar!

Ik ben nu 15 weken en toen ik rond de 7 weken was voelde ik me net zoals jou. Ik hoopte elke dag om heel erg misselijk te worden om een soort bevestiging te krijgen. Nou paar weekjes later zo beroerd dat ik het nooit had gehoopt ☺️ Heb zelfs wel weer opnieuw getest( maar volgens mij heeft dat geen zin omdat het hormoon nog heel lang in je lichaam blijft als het wel mis is gegaan). Ik had echt de echo nodig om het bevestigd te krijgen. Had gelukkig een vroege echo.

Izzy veel plezier bij je echo! We gaan er vanuit dat de kleine uk het goed doet en je onzekerheid hierdoor minder of weg is.

Ik zelf had alleen last van extreme moeheid tot week 12 en opgezette buik, verder nergens last van. Iedere zwangerschaps is anders :)

Ik herken dit enorm, ik ben nu 6 weken zwanger en ook de ene dag misselijk en last van mijn borsten. Dan zo een paar dagen dat ik niks voel! Dan kan ik mezelf helemaal gek maken en ben enorm onzeker, bang dat het mis gaat!

Laat je even weten hoe je echo morgen is?
Succes!

Inderdaad.. Dat kan je heel erg onzeker maken..!

Ik zal morgen na de echo laten weten! Heb de afspraak pas Savonds.

Terug
Bovenaan