7 weken zwanger i p v 10 weken

Hallo allemaal,

Ik heb woensdag mijn eerste echo gekregen. Ik had me er enorm op verheugd. Maar hij viel enorm tegen. Ik dacht 10 weken zwanger te zijn. Maar het kindje was nog heel klein. Nu blijk ik 7 weken zwanger te zijn. Gelukkig heb ik wel het hartje zien kloppen. Maar ik ben sinds de echo zo bang voor miskraam. Er is eigenlijk helemaal geen reden voor.

De mevrouw die de echo maakte gaf als reden aan dat ik een hele late ei sprong heb gehad. Ik ben om de 5 weken ongesteld. En waarschijnlijk was mijn ei sprong pas na 4,5 week.

Mijn man vaart op zee en is op dit moment in Australie. Helaas kon hij niet mee naar de echo. Maar gelukkig is hij er bij de volgende echo wel bij.

Over 2,5 week heb ik gelukkig weer een echo. Ik hoop dat de baby dan goed gegroeit is en ik eindelijk kan genieten van mijn zwangerschap.

X Zeevrouw

Wat vervelend! Ineens weer 3 weken teruggezet. Gelukkig wel een kloppend hartje! Lijkt me vervelend ook als je man dan op zon moment ver weg is. Wanneer is hij weer terug?

Kan me voorstellen dat dat even tegenvalt, zeker omdat de eerste weken al zo verschrikkelijk langzaam gaan. Maar hey, je bent ook zwanger!! En die 3 weken maken, straks als het er is ook niet meer uit.

Ik heb besloten (misschien wel super naïef) om mezelf voor te houden dat alles gewoon goed zit tot het tegendeel is bewezen. Natuurlijk gebeuren er ook veel miskramen maar er worden ook zo ontzettend veel kindjes gezond geboren. Al die stress om een miskraam zijn echt niet goed voor jezelf en je kindje.
En als het dan toch mis blijkt dan deal ik er dan mee. Beter dat dan dat ik me heel veel zorgen heb gemaakt terwijl dat niet nodig was.

Mijn man komt over 1,5 week gelukkig weer thuis. Hij is altijd 6 weken weg en 6 weken thuis.

Ik heb een klein mannetje van 16 maanden rondrennen die me gelukkig goed afleid.

Ja ik moet me er maar gewoon over heen zetten. K hoop echt dat het kindje gezond is.

X

Hoi....
maar heb je niet een test gedaan toen je net overtijd was??
Dan is 3 weken minder zwanger wel heel veel toch?
Hopelijk over 2 weken weer een goede echo.
Suc6!!

ik word waarschijnlijk ook terug gezet, volgens de telling ben ik nu 9 weken zwanger maar ik had een extra echo gehad bij een vriendin en die zei dat ik 2 weken korter zwanger ben. dus nu ook 7 weken.
ik heb as dinsdag eerste afspraak bij de verloskundige dus ik zal wel zien.

De eerste dag dat ik over tijd was heb ik een test gedaan die was negatief. Na 3 dagen over tijd werd de test positief. Maar ik vind 3 weken ook bizar veel.

Balen Kaatje dat je ook misschien minder lang zwanger bent. Ik hoop dat de verloskundige goed nieuws voor je heeft!
x

ik hoop het ook maar bij kan het ook doorkomen dat ik in juli ook even zwanger ben geweest en daardoor mijn cylclus is veranderd en daardoor niet goed te achterhalen is wanneer ik precies zwanger ben geworden

Terug
Bovenaan