7 weken zwanger lage rugpijn

A

Anoniem

Guest
<p>Hai iedereen,</p><p>Ik ben nu 7 weken zwanger en ik heb echt last van rugpijn en soms wat buikkrampen. Ik irriteer me er zo erg aan, omdat ik 7 maanden geleden al een miskraam had. Ik ben zo bang. Ik had deze week wel mijn 1e echo en je hoorde een kloppend hartje. Heeft iemand dit ook gehad?</p>

Ja, zeker! Waren zelfs mijn enige kwaaltjes rond die tijd. Rugpijn werd rond 9 weken minder, buikkrampen iets later ook. Inmiddels 17 weken:)

Hi Verveer, bedankt voor jouw snelle reactie. Ik word er gewoon gek van. Als ik lig wordt het erger, of tenminste dat gevoel heb ik. Ik heb nu een correctiebroek aan. Hopelijk helpt dat een beetje. Verder moet ik ook bij het tandenpoetsen overgeven en water HAAAAAT ik op dit moment.

Ook ik met 7wkn heb enorme onderrugpijn en buikkrampen.. heb een zwangerschaps kussen aangeschaft en kom daardoor beter de nacht door.. hoort er allemaal bij.. had begrepen dat het nu een strijd is van je blaas, baarmoeder en darmen en wie dan het plekje krijgt zeg maar en dat je dat voelt.. ook word alles slapper en weker en dat voel je zeker ook.. had vandaag me eerste echo en was meteen opgelucht dat alles goed is en kan daardoor de krampen weer aan, ben minder bang.. 
succes en mocht je twijfelen gewoon je vk bellen daar zijn ze voor! ;)

Hi Sannestar, 
Oeh dat is een goed idee, zo'n kussen. Waar heb jij die van jou gekocht? Ik heb het echt nodig want de rugpijn is niet meer leuk loll

Hi Sannestar, 
Oeh dat is een goed idee, zo'n kussen. Waar heb jij die van jou gekocht? Ik heb het echt nodig want de rugpijn is niet meer leuk loll

Heel herkenbaar! Heb letterlijk vanaf dag 1 van de bevruchting last gehad van mn onderrug. Toen ik de positieve zwangerschapstest in handen had begreep ik ook ineens waar die rugpijn vandaan had ? Ook rond de 6/7 weken had ik last van mijn buik. Leek een beetje op menstruatie pijn maar net niet helemaal. Gebeurt veel daarbinnen! 

Terug
Bovenaan