7 weken zwanger maar echo laat 5 weken zien

Hoi dames,

Ik ben na 1.5 jaar proberen eindelijk zwanger geworden! Zo blij dat we waren! Maar helaas heb ik gisteren mijn eerste echo gehad met 6 weken en 6 dagen ( had bruinbloedverlies dus wilde iets eerder komen). Nu was er een vruchtzakje te zien, maar het was maar 5 weken en er was nog geen hartslag. De verloskundige vroeg of ik zeker wist dat ik bijna 7 weken was. Ik denk dus van wel want 17okt begon mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en ovulatie was rond 30okt ( met test getest). Nu kan het zijn dat mijn innesteling langer heeft geduurd en vandaar het bruine bloedverlies maar dit heb ik nu toch ook wel een kleine week al..ik ben zo verdrietig en maak me zo een zorgen! Denk dat dit een miskraam wordt..hebben jullie hier ervaring mee of ook gehad? Moet volgende week terugkomen voor nog een echo. Echt zo spannend en weet even niet wat ik met mezelf aan moet..

Het kan ook best zijn dat je ondanks alles toch een beetje mis zit. Dus wacht vooral de echo van volgende week af. En ga er qua voeding en dergelijke tot die tijd vooral vanuit dat je gewoon zwanger bent.

Misschien helpt het, dit met een goede vriendin te delen?

Een beetje bruin bloed is gewoon oud opgedroogd bloed dat nu pas naar buiten komt.

Dankjewel voor je reactie! Ik kan me niet voorstellen dat ik er 2 weken naast zit..heb altijd regelmatige ongesteldheid gehad alleen mijn ovulatie was wel eens verschillend met 2-4 dagen maar de testen zeggen dan genoeg toch? Maar ja ik moet het gewoon aankijken. De tijd gaat het zeggen. Dankjewel

Terug
Bovenaan