7 weken zwanger maar embryo (nog) niet te zien

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben 7 weken en 2 dagen zwanger en vandaag heb ik een inwendige echo gehad bij de gynaecoloog. Helaas was de embryo niet te zien, wel een vruchtzakje maar de gynaecoloog kon nog niet zien of er iets in zit. Zij gaf aan dat het 50/50 is en nu moet ik volgende week terugkomen om te kijken of er wel iets te zien is. Ik maak me enorm veel zorgen dat het niet goed is.</p><p>Zijn er dames die hier ervaring mee hebben of dit vaker gehoord hebben?</p><p>Ik hoor graag jullie verhalen!</p><p>Groetjes,</p><p>Rosie</p>

Hoi Rosie!
wat een teleurstelling he! 
Ik heb hetzelfde meegemaakt.. bij mij heeft dit helaas niet goed uitgepakt.. ik moest een week later terug komen voor nog een echo maar daar was geen verandering te zien..
hopelijk voor jou een goede afloop! 

Hier hetzelfde met 7 weken, moest ook na een week terugkomen. Was de hele week gespannen en had mezelf al ingesteld op slecht nieuws en voelde me ook helemaal niet meer zwanger. Maar na een week was daar dan toch de embryo met een kloppend hartje te zien en inmiddels zijn we trotse ouders van een kerngezonde dochter. Ik bleek minder ver in mn zwangerschap dan dat in beginsel werd gedacht op basis van mijn laatste menstruatie. Late bevruchting, ander verloop laatste cyclus etc. Wat het precies was kunnen ze je niet vertellen. Uitgerekende datum werd toen ook met bijna een week terug bijgesteld.
Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel positief uitpakken. Blijf hoop houden en probeer jezelf niet gek te maken. Als is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Succes!

Hey Rosie,
Wat balen dat je dit moet meemaken!
In maart heb ik het ook meegemaakt. Een echo met een leeg vruchtzakje. Ik was erg verdrietig. Ik had ook hoop om na een week toch nog iets moois te zien. Helaas was er niks veranderd..het was toch echt een missed abortion. De dag voor Pasen heb ik mijn miskraam gehad.
Wanneer heb je je afspraak? Ik hoop voor je dat we je alsnog kunnen feliciteren ?

Terug
Bovenaan