7 weken zwanger maar geen symptome

Hallo,

Ik ben 7 weken zwanger. Alleen maak ik me veel zorgen......ik heb namelijk van af week 6 geen symptome.....geen gevoelig borsten of tepels geen misselijkheid geen moeheid.....
Ik heb vorige week woensdag een echo gehad in het ziekenhuis...ik heb niks van kunnen zien. Die gynaecoloog deed egt zo snel ondanks dat ik steeds aan gaf dat ik het niet goed kon zien en hij zei Alleen maar steeds dat het op een miskraam lijkt en dat het gaat beginnen de miskraam dus het sloeg als een bom erin bij mij....daarna zegt hij ik zie wel iets tegen de baarmoeder rand zitte. Het kan zijn dat dat de embryo is even op meten 4mm ja dat is wel goeie voor de week dat je in zit het lijkt toch wel op een goeie zwangerschap. Maar het lijkt toch op een miskraam ga zo maar door het was egt vreselijke echo moment voor mij ik wert ook gewoon met zo gevoel en met gigantische onduidelijkheid na huis gestuurd ik had het ziekenhuis nog boos op gebeld en gevraagt voor een nieuw echo dag later maar dat weigerde ze en vonden ze niet nodig....nu zit ik met een gevoel wat ben ik nou zwanger of niet ? Leeft me kindje nou of niet....

Weet iemand misschien of je kan voelen. Als een embryo gestopt je met leven ? Gaan dan de symptome weg ? Of hoef ik me daar geen zorgen over te maken ?

Ik ben zo bang en ik maak me zo extreme zorgen

Wat ontzettend heftig voor je!
Wat erg dat je zo behandeld bent.

Ik had ook helemaal geen symptomen maar op een gegeven moment een soort onderbuik gevoel. Toen gaan testen en bleek ik al 5 weken zwanger te zijn. Bij de verloskundige werd ik zelfs nog eens 2 weken naar voren gezet oftewel 7 weken zwanger! En ik voelde echt niks.

Misselijkheid , gevoelige borsten enz kwam pas veel later. Je hoeft dus niet persee symptomen te hebben.

Kan je misschien naar een ander ziekenhuis of verloskundige? Ik snap heel goed dat je helemaal in de stress zit!

Heb je veel buikkrampen of bloedverlies?
Ik had een soort menstruatie achtige pijn maar geen stolsel verlies of heftige pijn. Veel sterkte !!

Dat is idd niet leuk om te horen. Het is al zo'n onzekere periode. Maar misschien een kleine geruststelling ik kreeg ook pas bij week 10 ofzo symptomen en week 12 hoogtepunt (1x boven de pot gehangen) en toen was het weer klaar. Ik was toen ook heel onzeker omdat ik niks voelde. Als ik jou was zou ik kijken of er bij jou in de buurt een andere verloskundige praktijk zit. Succes

Terug
Bovenaan