7 weken zwanger, nog niet misselijk (gelukkig), hoe groot is de kans dat ik nog wel misselijk word.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Nou topic-naam zegt het eigenlijk al maar goed vraag het nog even in een verhaaltje.

Ik ben nu 7 weken zwanger, en eigenlijk alleen heeeeel moe, en soms wat duizelig.
Niet zoveel energie om iest te doen. Maar verder gaat het goed, op af en toe wat menstruatie-achtige krampen na, wat ook erg vervelend is.

Nu ben ik gelukkig helemaal nog niet misselijk, en ik zit er ook niet op te wachten hoor, maar hoe groot is nou de kans dat het nog wel   gaat komen.
Zijn er meiden die dat mee gemaakt hebben dat ze na de 7e week pas misselijk werden.

Ik hoop dat ik er voor gespaart blijft, maar was toch nieuwschierig.

liefs hunny

Hoi,

Bij mijn eerste kindje ben ik ontzettend ziek (misselijk) geweest tussen week 12 en week 19!!! Toen mijn eerste 3 maanden voorbij waren dacht ik, als het zo gaat huppel ik mijn zwangerschap door....en toen begon de ellende!
Ik heb geleerd dat elk lichaam op zijn moment reageert, het hoeft dus niet altijd alleen de eerste 3 maanden te zijn.
Ik ben nu zwanger (bijna 38 wkn)  van een 2e en ik ben helemaal niet ziek geweest, maar heb wel een mega lijst aan klachten zo nu op het einde van deze zwangerschap. Dat had ik bij de 1e niet.

Ik hoop dat je lang happy blijft voelen, geniet er dubbel van.

Hoi,

Mee eens, elk lichaam reageert anders.
Bij mij begon het rond de 7 weken pas en zo hevig dat ik helemaal niets meer binnen kon houden.
Heb het 1,5 week aangekeken en toen de huisarts opgebeld, kreeg toen zetpillen voorgeschreven en die hielpen goed.
Ik moest nog wel een enkele keer overgeven, maar kon in ieder geval weer eten binnen houden.
Was intussen al wel 9 kilo afgevallen, had wel wat reserve hoor, maar je voelt je niet prettig.
Dus...
Als je misselijk wordt? Wacht niet te lang en ga naar je verloskundige of huisarts!
Maar je kunt hier ook helemaal geen last van hebben/krijgen hoor!

Ik ben zwanger van een tweeling en daardoor was het waarschijnlijk zo hevig, na 14 weken was het gelukkig over en waren de zetpillen niet meer nodig.
Ben nu 32 weken en tot op heden niet meer misselijk geweest.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan