7 weken zwanger! nu al groeien en niet te verbergen!


Hallo iedereen..

Ik ben nieuw hier! en ben 7 weken en een paar dagen zwanger! moet 29 sept voor het eerst naar de vk voor de 1ste echo! heel spannend.. omdat ik eerder een miskraam heb gehad! best zeneuwachtig eigenlijk!  Maar mij vraag was eigenlijk> Ik ben pas in zo vroeg stadium zwanger en nu al kan ik mn eigen broeken niet meer aan en ik ga ook zeker niet extra wijde kleren aan doen om mn buikje te verbergen! Heeft een van jullie dit ook zo snel gehad of wie herkent dit? Want opzich wilde mn man en ik wachten het aan iedereen te vertellen na 3 maanden.. maar iedereen ziet het nu al aan me.. en dan zien ze het niet alleen aan mn buik maar ook mn gezicht is voller en heb meer pukkeltjes !!

Grtjs Chantal..
 
Hey Chantal!

Ik had precies hetzelfde! Mensen vroegen me bij 8 wk al: Ben je zwanger? En probeer dan maar eens nee te zeggen! Nu ben ik inmiddels ruim 24 wk en veel mensen denken dat ik al bijna mag gaan bevallen! Het gekke is wel dat ik in gewicht maar 1,5 kilo ben bijgekomen!
Geniet gewoon lekker van je bollende buikje en je hele zwangerschap, want dat is toch het mooiste wat er is!

Veel liefs Nicole 24,1 wk
 
Hoi Chantal,

Gefeliciteerd met de zwangerschap, kan me voorstellen dat je het spannend vind weer de eerste keer naar de vk succes!

Bij mij was ook al na ongeveer 8 weken tezien dat ik zwanger was, ben toen ook al gelijk opzoek gegaan naar zwangerschapsbroeken met een elastiek aan de zijkant, nou ik kan het je aanraden die zitten echt lekker en niemand ziet dat het een zwangerschapsbroek is. En als mensen vragen ben je zwanger ja dat is lastig dat is iets wat je zelf moet bepalen of je ja/ nee zegt ik zei gewoon dat ik veel aangekomen was, niet dat iemand daar intrapte (denk ik).

Nou heel veel geluk en plezier tijdens je zwangerschap!

Groetjes Leen
 
Meestal zijn het je darmen die opgezet zijn. Daar kan je buik behoorlijk van groeien.
Het kan zijn dat het met een paar weken juist ook weer wegzakt, dan denk je: waar is mijn buikje gebleven. Maak je dan dus niet ongerust, dit had ik ook.
Heel veel succes!
 
hoi hoi,

Ik heb precies het zelfde mijn moeder zegt dat ik het me inbeeld maar dat is toch echt niet zo... Andere mensen zien nog niet echt dat ik zwanger ben maar als ik strake kleding aan heb zie je wel dat ik een buikje heb.... Ik zelf heb het wel al aan veel mensen veteld dat ik zwanger ben. Omdat als het misgaat hoef je niet eerst tegen iedereen uit te leggen dat  je zwanger was en dat het nu mis is gegaan. Eerst wilde wij het ook 3 maanden voor ons houden maar dat lukte gewoon niet vandaar ons besluit...
Veel succes met je zwangerschap,
 
Liefs Marcha 9 wk en 4 dg
 
Hi hi, dat was bij mij dus ook het geval. Mijn vriend zei dan ook al met 6 weken, je krijgt al een mooi buikje, ik werd een beetje kwaad, "zie je wel dat ik dik ben, dat roep ik al maanden, en nu ineens geef je het toe!" Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas een buikje met 5 maanden. Dus ik geloofde echt niet dat dit door de zwangerschap kwam, tot de vk het bevestigde.
Ik droeg altijd strakke kleding, tja was nu wel een probleem, en 8 weken kreeg ik mn broek niet meer dicht, en dan een strak truitje erop, nee dat kon echt niet meer....
dus ben maar aan het schoppen gegaan, heb een positie broek gekocht die onder de buik valt, underbelly. die kon ik ook gelijk al aan, wat wat dat een heerlijk gevoel zeg, kon eiderlijk weer ademen. En wat zo in was/is, een babydoll achtig truitje. Bij de borsten strak en dat loopt het losjes naar beneden, dus viel mn buik niet op.
Was blij dat ik naderhand 3 maanden was, toen hoefde ik het niet meer te verbergen.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes, Ris
 

He allemaal..

Bedankt voor jullie snelle reacties! ik liep net buiten om de hond uit telaten kwam ik iemand tegen die ik al een tijdje niet gezien had.. en ze vroeg gelijk volgens mij ben jij zwanger.. wat een buik heb je al hoever ben je als ik vargen mag? ik zo jahh euh nog geen eens 8 weken! en jaah aan de ene kant maakt het me niet uit maar aan de andere kant wilde ik het nog wel even stil houden tot de 3 maanden maar ik ga tog echt niks verbergen daar ben ik veel te trots voor op mn buik! He ook al een zwangerschapsbroek gekocht. nog net iets te groot. maar mn schoonmoeder gaat ze zelf maken voor me.. lekker voordelig of niet?

Het is nu gewoon afwachten tot 29 sept.. hopen en duimen maar dat alles dit keer goed gaat! jullie horen van me als ik meer weet! oke?

Allemaal veel geluk en succes   verder!

Liefs Chantal
 

Hoi Chantal,

Ik moest lachen toen ik je verhaaltje las. Vorig jaar oktober ben ik bevaalen van een dochter `Amber`. Toen ik 6 / 7 weken zwanger was liep ik al met de broek volledig los !! HAHA ... heb het toen ook maar niet meer voor me gehouden. Ik had in mijn hoofd zoiets van....asl het mis mocht gaan wil ik het ook vertellen.
Aan het eind van de zwangerschap had ik er 26 kilo bij en kreeg een dochter van 9 pond en 54 cm. Pfff.....
Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en ga morgen maar op pad voor een positie broek..... tja, ik ga weer behoorlijk groeien en ik vind het HEERLIJK !!!! Zit nu alleen in een ander seizoen dus dat wordt shoppen.

Nou Chantal, buik naar voren en veel succes met je zwangerschap.
( Tip voor je schoonmoeder : Als ze broeken gaat vermaken moet ze er in de rug ook een stuk opzetten anders glijdt de broek zo van je billen....Had ik nl. de vorige keer )
 
Terug
Bovenaan