7 weken zwanger wat bloedverlies

<p>Hallo,  wie komt dit bekend voor. </p><p>Had vandaag al wat buikpijn maar heb ook last van obstipatie en kan niet goed poepen dus daar kan de buikpijn ook door komen. </p><p>Ging plassen en bij afvegen zag ik ineens slijmerige rood achtige afscheiding. Een klein beetje. Daarna nog maar afvegen en heel licht rodig weer op wc papier. Meteen stressen. Uur later weer naar wc geweest en toen bruinige afscheiding heel erg weinig! Daarna stopte het. Sinds 1 uur vanmiddag dus niet meer bloed gehad. </p><p>Wel eind van middag erge buikkrampen en buikpijn. Heb toen ik thuiskwam wel gepoept en buikpijn nu voorbij?  </p><p>Moet ik me zorgen maken? </p><p>Heb over 8 dagen mijn eerste echo ben dan ongeveer 8 weken. Iemand die weet wat dit kan zijn?  Heb vandaag niet lopen persen en ook geen seks gehad gisteren. </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het zou kunnen dat er toch ergens een klein adertje is geknapt. Het schijnt veel voor te komen dat je slecht naar de wc kunt gaan en dat je adertjes sneller knappen. Zou het goed in de gaten houden en bij twijfel gewoon de vk bellen! Beter 10x teveel dan 1x te weinig. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat zijn die eerste 12 weken zenuwslopend he... Ik had rond 6 weken ongeveer hetzelfde (ben nu bijna 9 weken). Ook erg last van obstipatie en had licht bruine afscheiding bij het afvegen. Volgens mijn vk had dit waarschijnlijk te maken met een geknapt adertje (bijvoorbeeld door de moeilijke ontlasting. Was niets om me zorgen over te maken en gelukkig bleef het ook bij die ene keer. Mocht je je wel zorgen maken, bel dan gerust je vk. Succes! 

Ik zou gewoon even de verloskundige bellen als ik jou was, misschien mag je eerder komen voor een echo. Is altijd fijn, en beter dan onnodig stressen! 
Ik had het ook met 7 weken, waarom? Geen idee. Heb nu een prachtig meisje van alweer 5 maand.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Terug
Bovenaan