7 weken zwanger

Ik vind het heel leuk dat ik in verwachting ben, maar toch voel ik me vaak neerslachtig en uitgeput. Ik weet niet zo goed, hoe ik hier mee om moet gaan. Het enige wat ik doe is eten, huilen en op bed liggen. Dat is echt niks voor mij. Ik heb al 4 weken niet meer gesport,en ben kilo's aangekomen. Help!!!!!!!!!!

Hoi Tessa

Ik was voor ik wist dat ik zwanger was ook erg neerslachtig.
Het schijnt te komen door de hormonen.
De hormonen gieren door je hele lijf heen en dus zijn al je emoties ook van slag.
Van vermoeidheid heb ik zelf ook erg last.
Dat schijnt na het eerste trimester minder te worden.
Nu moet ik me zelf ook echt uit bed slepen, doe naast werken erg weinig,
Dus denk gewoon om je zelf en slik je vitamines.
Sterkte er mee .

Gr Marielle

hoi tessa

Ik heb daar ook erg last van gehad, heb vorige week contact gehad met de assistente van de verloskundige en die raadde mij aan om gravitamon te gaan slikken. dit is een supplement met foliumzuur en diverse vitamines. Sinds ik dit slik is het een heel stuk minder geworden. Ik ben zelfs minder misselijk. Je kunt het halen bij de apotheek en kost ongeveer 17 euro (niet goedkoop dus maar bij mij werkt het wel). Heel veel succes, misschien heb je er wat aan.

groetjes

Hi Tessa,
Hier hetzelfde hoor, en ben inmiddels 13 weken!
Weinig zin in dingen, doodmoe de hele dag, emoties die niet in bedwang te houden zijn, noem maar op!

Het wordt wel al steeds beter, gelukkig!

goh suzan 13 weken nog zo voelen!!!! oh help ben 8 weken.kan echt niet zonder me zetpillen,energie is heel ver te zoeken,elke scheet kan ik janken.
duizelig,
zou zo hele dag op bed willen liggen,maar met 2 kids gaat dat niet.
gr marjan

Terug
Bovenaan