7 weken zwanger

Hoi allemaal,
Ik ben Sandra en ik ben nu opnieuw zwanger. Ik ben nu 7 weken.Eind maart heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Ik ben erg onzeker mede omdat ik zo af en toe wat bloedverlies heb. Het is niet heel heftig en er zit geen weefsel bij, dus ik heb een redelijk goed gevoel bij deze zwangerschap. Toch blijft het eng. A.s maandag 1e afspraak bij de vk en donderdag 1e echo. Ik hoop zo dat alles goed is. Mijn man en ik durven ons gewoon nog niet te verheugen op deze zwangerschap. we hebben het ook nog aan bijna niemand verteld. Het is jammer dat de eerdere miskraam be blijdschap van deze zwangerschap in de weg staat. Hopelijk kan ik het na de 1e echo een beetje loslaten en genieten.
Groetjes Sunshine

gefeliciteerd, en ik kan je gevoelens helemaal herkennen, ik heb in juni een mk gehad ook bij 6 weken en wil nu wel heel graag zwanger worden, maar zie echt enorm op tegen bijv. de echo omdat ik zo bang ben net als vorige keer te horen dat er niets meer zit. of dat het niet goed is. maar goed wij moeten eerst maar weer zwanger worden.
hoop voor ej dat je donderdag een mooie echo hebt.
groetjes Kaatje

Gefeliciteerd meid

Ik hoop dat het allemaal goed komt ,ik weet het is moeilijk want ik ben nu ook 31 wk zwanger en ik heb voerg jaar bij 22 wk miskraam gehad maar toch ben ik nog steeds bang ....

maar weet je wat geniet er van .. en denk dat het goed zal komen

Groetjes

Hoi sandra,

Ik bem myet en heb in april een miskraam gehad. Ik zit nu in week 6 van mijn zwangerschap en vind het ook erg spannend. Van de week heb ik een huilbui gehad. Ik ben erg moe en heb dus duidelijk last van mijn hormonen. Ik heb nog helemaal geen last van mijn borsten, dat voelt wat raar. Vorige keer had ik dat geloof ik wel snel maar dat weet ik niet meer precies. Ik heb 9 aug intake gesprek bij de vk. Ze gaat kijken of ze het hartje al kan zien op de echo maar misschien is t nog te vroeg. Ik hoop dat ze wel wat ziet want dan heb ik tenminste wat zekerheid.. Maar ik weet zeker dat ik de aankomende tijd in de stress zit tot de 3 maanden.. Afwachten maar.. Ik voel dus met je mee! Hoop dat het bij ons beide goed verloopt deze keer..

Liefs myet

Hoi Sandra,

Heel herkenbaar je angst heb ik ook gehad.
Bij deze zwangerschap had ik in het begin ook licht bloedverlies.
Dit is mijn 3e zwangerschap ben nu 38 weken zwanger(2engeltjes) en nog effe en dan is mijn zoontje bij mij in mijn armen!
Ik heb veel pech gehad maar de volhouder wint!
Probeer te genieten en vertrouwen te hebben hoe moeilijk het ook is.
Dit is een ander kindje met nieuwe kansen!
Komt vast goed meid!!!

Liefs Pupke
38 weken zwanger

Hoi hoi!
ik heb 11juli een miskraam gehad ook ik was 7weken in verwachting van ons 2e kindje!..

Kan je al snel weer zwanger worden na een miskraam?

Ik ben wel heel erg moe! en elke keer een dikkere buik (vooral na het eten)
en af en toe misselijk! (in de ochtend en tijdens het warme eten)

Dames die in verwachting zijn gefeliciteerd :D

Terug
Bovenaan