7 weken zwanger

hallo lieve dames,

ik ben nu ruim 7 weken zwanger,
ben al moeder van 3 kinderen dochter van 4 zoon van 3 en een zoon van anderhalf.

en nu ben ik dan weer zwanger me partner wil dat ik het weg laat halen, maar ik weet ut niet je gaat tog geen levend wezen dood maken denk ik dan?

maar goed ik weet niet wat ik moet doen....
hebben jullie adviesen????

Hallo Sammy,

Jee is niet niks dat je partner het niet wil. Ik vindt het heel moeilijk om daar iets over te zeggen. Ik zelf zou het nooit weg laten halen en denk mocht mijn partner er niet achter staan voor mijn kindje te kiezen. Maar jij zit in deze situatie en ik zou als ik jou was een goed gesprek met je partner aan gaan en hopelijk draait hij nog bij en krijgen jullie in april 2012 jullie 4de kindje samen.

Succes!

Jeetje... Ik zou het zelf ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een kindje weg te laten halen. Mijn partner zou dat ook nooit van mij vragen. Er valt altijd wel een mouw aan te passen volgens ons... Ik zou in jouw geval een gesprek aangaan met je partner en daarin aangeven hoe jouw gevoelens erover zijn. Ik hoop voor je dat hij ook in zal zien dat dit een mooi geschenk kan zijn.

Sterkte!

Hier ook eigenlijk ongepland zwanger geraakt.we hadden het al wel eens gehad over een 3de kindje,maar waren er nog niet zeker van.
onze zoon is 18 mnd als de 3de komt.en dochter ruim 4 jaar,
mn man was er gelukkig meteen blij mee,ik moest even wennen maar ben nu ook wel blij,ik zou zelf noooooit abortus kunnen doen,denk dat heel veel vrouwen daar ook spijt van krijgen,en met 7 weken klopt er ook al een hartje he!!!
jammer dat je partner zo praat over zo een groot wonder eigenlijk!
maar toch sterkte en succes wat voor beslissing je ook maak,houd je ons op de hoogte?
liefs jootje

Hej, wat een moeilijke situatie zit je in. Abortus is niet echt mijn ding, maar er zijn natuurlijk een hele hoop dingen die mee kunnen spelen, waardoor je het zou kunnen overwegen.. Vind het vooral belangrijk dat JIJ er zelf achter staat! Ik zou toch eens met je partner samen gaan praten met een verloskundige, mocht hij het kindje echt niet ter wereld willen brengen zijn er ook nog andere opties zoals adoptie, er zijn zoveel koppels/echtparen die geen kinderen kunnen krijgen..Doe in ieder geval wat je hart je ingeeft, sterkte groetjes

Misschien dat je inderdaad naar de vk kan gaan met je partner. Als er een mogelijkheid is om een echo te maken met 8 weken dan zou ik dat laten doen. Ik durf te wedden dan als er zichtbaar bewijs is dat het hartje klopt dat je partner zich dan ook wel bedenkt. Ik denk dat mannen echt bewijs nodig hebben om zich goed te kunnen voorstellen wat er aan de hand is daarbinnen. Een vrouw voelt dat, een man niet...
Misschien een beetje manipuleren maar ik denk dat het wel zou werken. Het is wel duidelijk dat jij het echt niet kwijt wil.

Terug
Bovenaan