7 weken

<p style="text-align: start;"><span style="text-align: justify; background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo,</span></p><p style="text-align: start;">Ik heb 18 april een echo en ben dan 7 weken. Ik heb dit eerder aangevraagd omdat ik zo angstig en onzeker ben. Je hoort en ziet zoveel verschillende verhalen.</p><p style="text-align: start;">Als ik volgende week een kloppend hartje ziet, is er dan minder kans op een miskraam?</p><p style="text-align: start;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wordt soms zo gek van mijzel</span><span style="color: #222222; font-family: 'open sans', sans-serif; font-size: small;"><span style="caret-color: #222222; -webkit-text-size-adjust: auto;">f. </span></span></p>

Hoi, ik heb 23 april mijn eerste echo. Dan ben ik als het goed is 8 weken... ik vind het ook zo spannend (heb al twee keer een miskraam gehad, een keer met 9 weken op de echo geen kloppend hartje en met 5,5 week zelf afgestoten door lichaam) 
Je kan alleen maar hopen dat het goed gaat. Hoe verder je in je zwangerschap bent, hoe meer kans dat het goed gaat. Maar helaas ken ik ook mensen die met 14 weken een miskraam hebben gehad ? de spanning zal dus nooit weg zijn bij mij..
ben momenteel wel af en toe misselijk en heb krampen in mijn onderbuik. Hopelijk zijn dit zwanerscahpssymptomen en niet van een naderende miskraam. 
ik verlies trouwens ook heel af en toe een beetje bruin of lichtroze afscheiding na het plassen met afvegen, maar de baarmoedermondnis extra gevoelig momenteel dus dit kan heel normaal zijn. We blijven maar afwachten eenhoorn. 
Sterkte!! Ik hoop dat alles goed is voor je

Ook ik heb sinds net bruine afscheiding/bloed, hopen dat het daarbij blijft en niet overgaat op rood bloed!

Ik weet precies wat je voelt.. ik ben nu 8 weken en voelde me zo onzeker kon er niet van slapen.. voelde elke dag of k nog gespannen borsten had en noem maar op. 
Door de stress al in het ziekenhuis gekomen omdat k er buikpijn van kreeg. Gisteren door de vk een vroege echo gehad.. met een mooi kloppend hartje.. ik kon adem halen maar ben idd nog niet helemaal gerust. K lees hier zoveel verhalen van miskramen en mensen die eerst een kloppend hartje hadden en daarna niet meer.. doet niet veel goeds met mijn vertrouwen. Gelukkig is mijn vriend wel goed van vertrouwen en sleept mij er wel door heen .. hopelijk voel je je snel geruster en anders de vk bellen 

Liefs 

Ik ben zelf ook 7 weken en vind het allemaal
super spannend. As maandag heb ik ook mn eerste echo. Na 3 maanden is de kans op een miskraam veel kleiner maar het kan op elk moment alsnog fout gaan. Probeer er niet aan te denken want stress is sowieso niet goed voor jou en je kleintje in je buik. Miskramen komen helaas voor en vaak is dat omdat er iets niet goed met de embryo is.. 
Het enigste wat jij kan doen is goed naar je lichaam luisteren, rust pakken wanneer nodig en zo min mogelijk stress te ervaren. 

Ik snap precies wat je bedoeld, mijn vriendin gaat morgen naar het ziekenhuis omdat bij haar spruitje geen hartje klopt..
Zelf had ik na het vliegen maandag onwijze buikpijn en sinds vandaag meer bloed dan bij een menstruatie..
Helaas niks anders te doen dan een volle week wachtten op de echo (hoewel je het dan inderdaad ook nooit zeker weet, maar wel wat stress wegneemt)
Veel succes allemaal.. en idd vooral proberem gelukkig te blijven voor de kleine!

Ik ben nu ook 7 weken en een paar dagen. En heb al 2 echo’s gehad (ik ben minder ver dan ze dachten) maar mijn verloskundige zei dat als de eerste echo goed is (met kloppend hartje) dat het meestal wel goed zit. De 1 heeft haar eerste echo pas met 10 weken en de ander met 12 of juist met 6 weken al. 
Ook ik heb een beetje (rood) bloed verloren, maar zolang het een beetje is maak het niet uit .

ik hoop dat alles goed blijft bij je en dat dit bericht je een beetje gerust stel. Lekker proberen te genieten

Terug
Bovenaan