7 weken

hallo allemaal ik ben nu 7 weken zwanger en bang een miskraam te krijgen het zit zo ik heb steeds buikpijn onder in mijn buik is dit normaal weten jullie en hebben jullie dat ook gehad. ben zo bang voor een miskraam .bedankt alvast

Hoi ciska, ik heb zelf 3 maanden geleden een miskraam gehad; we kwamen erachter met de termijnecho echt het is verschrikkelijk. Ik heb niets verkeerd gevoeld voelde me echt zwanger met de normale kleine kwaaltjes. ik heb veel gelezen die tijd en las ook dat buikpijn kan voorkomen in week 8 ongeveer omdat je baarmoeder rekt en strekt oftewel in beweging is dus hoop ik dat dat bij jouw het geval is. Sterkte!

hallo eva bedankt voor je reaktie en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger wordt en alles dan goed gaat .ik weet wel positief blijven denken helpt ook wel denk ik en ik hoop dat de buikpijn van mij over gaat groetjes

Hoi
ook ik heb tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap veel buikpijn gehad. Aangezien ik vlak daarvoor een miskraam heb gehad, ben ik heel bang geweest. Daarom heb ik contact gehad met de verloskundige, die mij gerust kon stellen. Voor alle zekerheid is er met 8 weken een echo gemaakt waarop te zien was dat alles goed ging. Bel gewoon een verloskundige als je het niet vertrouwd. Daar zijn ze toch ook voor?

Succes met je zwangerschap

Hoi Cicka

Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker over bent maar het kan ook allemaal meevallen hoor, je moet niet vergeten dat je baarmoeder heel klein is en door de vrucht de baarmoeder toch een beetje moet gaan uitrekken om ruimte te maken. Het kan best zijn dat je dat voelt. Dat heb ik met mijn 1e zwangerschap ook gehad. Inmiddels heb ik een geweldige dochter van 2 jaar.

Succes en net wat Yvette al zegt: gewoon de vk bellen bij twijvels

Terug
Bovenaan